اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

پیمانکار پروژه زیرگذر گچساران در حد انتظار وارد کار نشده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: با توجه به توانمندی‌های پیمانکار پروژه زیرگذر گچساران در انجام پروژه‌های قبلی، در این پروژه در حد انتظار وارد عمل نشده است.

پیمانکار پروژه زیرگذر گچساران در حد انتظار وارد کار نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید مرتضی سجادپور امروز در نشست بررسی مشکلات اجرایی پروژه زیرگذر شهری گچساران اظهار کرد: از سال‌ها پیش تا‌کنون مردم گچساران از بالا بودن حجم ترافیک، کم عرض بودن خیابان‌ها و پیاده‌روها و بروز مشکلات ناشی از آن در مرکز شهر رنج می‌بردند.

* بهره‌برداری از زیرگذر در زمان مقرر خواست مردم و مسئولان گچساران است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران افزود: با توجه به اینکه محل اجرای این پروژه در مرکز شهر بوده، لازم است با اتخاذ تدابیر لازم و برنامه‌ریزی دقیق، مدت اجرای این پروژه به حداقل رسانده شود.

سجادپور تسریع در انجام پروژه را از ضروریات اجرای پروژه زیرگذر عنوان کرد و یادآور شد: اجرای کمی و کیفی و بهره‌برداری از این پروژه در مدت زمان مقرر خواست همه مردم و مسئولان گچساران است.

سجادپور با انتقاد از طول کم قسمت مسقف زیرگذر گچساران گفت: با توجه به اینکه این پروژه در مرکز شهر است لازم بود طول مسقف پروژه بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه فیبر نوری مخابرات یکی از مشکلات اصلی پیشرفت مناسب زیرگذر گچساران بوده است، ابراز داشت: شهرداری گچساران 2 میلیارد ریال برای جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی به اداره مخابرات پرداخت کرده است.

سجادپور با اشاره به اینکه تجهیزات لازم از سوی مخابرات خریداری شده و در حال انتقال به گچساران است، تصریح کرد: مخابرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با توجه به اهمیت موضوع برای حل مشکل فیبر نوری اقدام کند.

وی افزود: پیمانکار این پروژه باید نسبت به افزایش نیروهای فنی از جمله قالب‌بند، آر‌ماتور‌بند و خودروهای سنگین برای تسریع در انجام پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون فرماندار گچساران یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع اجرای پروژه زیرگذر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی مطلوب و استاندارد، اداره برق گچساران همکاری لازم را با پیمانکار پروژه نسبت به برق کارخانه سنگ‌شکن داشته باشد.

سجادپور بیان داشت: بازگشایی بخشی از زیرگذر گچساران و عبور و مرور وسایل نقلیه تا حدی مشکلات مردم در مرکز شهر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول