اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری همدان:

زیرگذر پژوهش همدان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهرداری همدان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی زیرگذر پژوهش تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

زیرگذر پژوهش همدان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

موسی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از عدم افتتاح زیرگذر پژوهش در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: پل زیرگذر پژوهش با پیشرفت 95 درصد، تنها آسفالت آن باقی مانده است که همین امر مانع از افتتاح و بهره‌برداری از این تقاطع در دهه فجر می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون برای پل پژوهش 3.5 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی که در همدان حاکم است، هم اکنون امکان اتمام این پروژه وجود ندارد اما این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: عمده کاری که در این پروژه باقی مانده است، آسفالت زیرگذر است به طوری که روگذر آن هم‌اکنون آماده بوده و محوطه‌سازی نیز انجام شده است.

وی در خصوص پروژه روگذر چهارراه بهشت نیز گفت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است و از قرارداد پیمانکار این پروژه نیز هفت تا هشت ماه باقی است و کار هنوز ادامه دارد.

رسولی با اشاره به توقف پروژه چهارراه بهشت اظهار داشت: این پروژه در 12 روز گذشته برای بتن‌ریزی آماده شده بود که با بارش برف، شبکه‌های آن پر از برف شده است که همین مانع از ادامه کار شده است.

به گفته وی، یادآور شد: با توجه به پیشرفتی که تاکنون این پروژه داشته است، بهره‌برداری از این روگذر در سال آینده انجام می‌شود چرا که این پروژه از ابتدا برای سال بعد پیش‌بینی شده است.

معاون عمرانی شهرداری همدان اذعان داشت: برای پروژه روگذر چهارراه بهشت اعتباری حدود 5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تاکنون 1.5 میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در پل فرهنگیان نیز لوپ‌ها و راستگردها در حال انجام است، افزود: با توجه به اینکه این مراحل پروژه دارای موقعیت خاکی است، با بارش‌هایی که صورت می گیرد، کار به تعویق می‌افتد، اما رمپ و لوپ‌های آن تا پایان سال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول