اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

تشکیل دبیرخانه دائمی سفرهای شهرستانی گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تشکیل دبیرخانه دائمی سفرهای شهرستانی استان خبر داد.

تشکیل دبیرخانه دائمی سفرهای شهرستانی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، مهدی سعادتی صبح امروز در گلزار شهدای مسجد فاطمیه دهستان ملا سرای شفت در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با تاکید بر مشخص شدن مشکلات، اظهار کرد: اجرای تمام برنامه‌ها به عهده فرمانداران است و اختیارات به آنها تفویض می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان به سه منطقه کاری تقسیم می‌شود، افزود: در سفرهای استانی دولت به گیلان 830 مصوبه به تصویب رسید که هدف از این سفرها باز کردن گره‌های کور در استان‌ها بود و عقب‌ماندگی‌ها در مناطق مختلف استان باید جبران شود.

استاندار گیلان با اشاره به تکمیل دبیرخانه دائمی سفرهای شهرستانی در استان، ابراز کرد: این دبیرخانه با پیگیری‌های دائمی تمام موارد را از طریق دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌کند.

وی، شفت را مقصد نخستین سفر شهرستانی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه این شهرستان وضعیت مناسبی در استان ندارد مدیران دستگاه‌ها باید از تمام مناطق شفت بازدید کنند و به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه‌ای داشته باشند تا مشکلات آن برطرف شود.

به گزارش فارس، سعادتی امروز در سفر یک‌روزه خود به شفت از بخش‌های مرکزی و احمدسرگوراب، مناطق محروم، نقاط آسیب‌دیده ناشی از سیل، مناطق نمونه گردشگری، پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا، بازدید می‌کند.

دیدار با خانواده‌های شهدا و محرومان، شرکت در جلسه شورای تامین شفت و دیدار با منتخبان، جلسه با مدیران استانی به منظور بررسی تمام مصوبات و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌‌های امروز استاندار گیلان به شفت است.

همچنین معاونان استاندار به همراه جمع زیادی از مدیران کل گیلان نیز هر یک به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان شفت می‌پردازند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول