اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

ثبت‌نام 130 نفر در دبیرخانه همایش فرهیختگان کوهبنانی

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: تاکنون بیش از 130 نفر در دبیرخانه همایش فرهیختگان نام‌آور کوهبنانی ثبت‌نام شده‌اند و کار شناسایی و ثبت نام دیگر فرهیختگان کوهبنانی در حال انجام است.

ثبت‌نام 130 نفر در دبیرخانه همایش فرهیختگان کوهبنانی

منصور متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: برگزاری همایش فرهیختگان نام‌آور کوهبنانی یکی از بهترین و مهم‌ترین وقایع فرهنگی سال جاری است که به زودی در تاریخ شهرستان تاریخی کوهبنان رقم می‌خورد.

وی افزود: امیدواریم که این خطه از ایران اسلامی بتواند مانند گذشته مهد پرورش نام‌آوران و فرهیختگان مشهور و مطرح در سطح  استان، کشور و جهان باشد.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: در  بهمن ماه سال گذشته با همت و تلاش جمعی از معتمدان کوهبنانی دبیرخانه این همایش در فرمانداری تشکیل و با همکاری مردم، مسئولان و نام‌آوران شهرستان در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و تاکنون بیش از 130 نفر ثبت‌نام شده‌اند و تا امروز مشخصات 84 نفر در سایت ثبت شده و کار شناسایی و ثبت نام دیگر فرهیختگان کوهبنانی در حال انجام است.

متقی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش شناسایی شخصیت‌های برتر و نخبه کوهبنانی است و در سراسر ایران اسلامی و کشورهای دیگر جهان در حال انجام وظیفه و خدمتگزاری هستند و همچنین شناساندن بیشتر و بهتر  آنان به عنوان الگوهای برتر به نسل جوان این شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون با تلاش شبانه‌روزی و جدیت اعضای کمیته همایش پیگیری‌های زیادی برای شناسایی افراد از طرق مختلف انجام شده و در این راستا از مردم کوهبنان و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا داریم که در فرصت باقیمانده تا برگزاری همایش همکاری لازم را با دبیرخانه داشته باشند.

متقی با بیان اینکه همایش در روزهای 15 و 16 تیر ماه برگزار می‌شود، ابراز داشت: شماره تلفن‌های 03424724532 و 03424722552 آماده دریافت هرگونه اطلاعات هم‌وطنان و شهروندان کوهبنانی از سراسر ایران و جهان در تمام اوقات شبانه‌روز مربوط به نام‌آوران فرهیخته شهرستان است.

وی گفت: از طرفی دوستان نخبه می‌توانند با مراجعه به سایت کوهبنان و سایت فرهیختگان کوهبنانی نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند.

فرماندار کوهبنان افزود: در همایش سال جاری شهرستان کوهبنان در چهار حوزه علمی و فرهنگی، اجتماعی، پیشکسوتان و برگزیدگان و حوزه ایثار و شهادت از افراد نخبه و برگزیده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول