اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از شورای آب/

با پشت‌ میز نشستن مشکلات مردم حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس:‌ جلسه شورای موقت سیاست‌گذاری آب خراسان‌جنوبی با حاشیه‌هایی همراه بود که انتقاد استاندار از عملکرد برخی از مسئولان و درد دل کشاورزی از اهالی زیرکوه قاین از جمله حاشیه‌های خواندنی این جلسه بود.

با پشت‌ میز نشستن مشکلات مردم حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: برخی از مسئولان گزارشات خوبی برای مطرح کردن خود و مثبت نشان دادن عملکرد مجموعه خود ارائه می‌کنند که این یک آفت است و باید اصلاح شود.

قهرمان رشید ادامه داد: پشت میز نشستن‌ها مشکلات مردم را حل نمی‌کند بلکه باید مسئولان پای کار باشند و این مشکلات را در کنار مردم ببینند و راه‌حلی برای این مشکلات پیدا کنند.

در هنگام ایراد این سخنان جمعی از کشاورزان استان نیز که در جلسه حضور داشتند با گفتن "احسنت" از سخنان استاندار حمایت کردند.

*روحیه کاری در استان ضعیف است

وی با بیان اینکه روحیه کاری در استان ضعیف است، تصریح کرد: این آسیب در دستگاه‌ها دیده می‌شود که نیاز به بازنگری دارد همچنین در مجموعه کشاورزان و باغداران استان نیز سستی و تنبلی‌هایی دیده می‌شود که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با انتقاد از کشت چغندرقند در استان گفت: با توجه به شرایط خراسان‌جنوبی کشت این محصول اشتباه بزرگی است که مسئولان باید به فکر جایگزین کردن کشت این محصول در منطقه باشند.

رشید به بازدید خود از باغ شوکت‌آباد و باغ رحیم‌آباد بیرجند اشاره کرد و گفت: منابع زیادی در این مکان وجود دارد که پرت زیادی دارد و باید اصلاح شود.

وی افزود: اماکن مذکور قابلیت‌های زیادی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری دارند و می‌توان اماکن تفریحی زیبایی در این محل‌ها برای مردم فراهم کرد.

استاندار که قرار بود برای بازدید از شرکت کویرتایر این جلسه را ترک کند به اصرار یکی از کشاورزان از منطقه زیرکوه قاین چند دقیقه‌ای بیشتر در جلسه حضور پیدا کرد و استاندار خراسان‌جنوبی با اشتیاق به سخنان این کشاورز گوش داد.

فضل‌الله احمدی یکی از کشاورزان خراسان‌جنوبی از مسئولان خواست که مشکلات کشاورزان را از نزدیک رصد کنند و گامی برای حل این مشکلات بردارند.

وی از هزینه بالای برق چاه‌های کشاورزی در استان انتقاد کرد و گفت: خدمات زیادی توسط دولت صورت گرفته که با توجه به حجم محرومیت‌ها کفایت نمی‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول