اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد و بنیاد شهید

همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رؤسای دانشگاه آزاد در این استان برگزار شد.

همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری پیش از ظهر امروز در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند بهترین الگو برای نسل جوان در دانشگاه‌ها و جامعه باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی ویژگی‌های شهید افزود: جامعه ایثارگران دانشجو روزی شاهد دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های پدران خود بودند و امروز نیز خود سربازان مقدم جنگ نرم هستند.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم باشد.

امیری تاکید کرد: انقلاب اسلامی بدون زحمت به دست نیامده و امروز همه دانشجویان به‌ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر پاسبانان خوبی برای انقلاب اسلامی ایران هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کارهایی که امروز مسئولان برای جامعه ایثارگری انجام می‌دهند حتی گوشه‌ای از بزرگی و دلاوری‌های آنان را جبران نمی‌کند و در این راه ما هر چقدر هم کار کنیم کم کار کردیم.

وی ارزش شهدا، جانبازان، والدین و خانواده شهدا و همه جامعه ایثارگری را بالا دانست و گفت: باید روز به روز یاد و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه زنده‌تر و پویاتر شود.

مسئول ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات دانشجویان و اقدامات این بنیاد در خصوص آنان اشاره کرد و ابراز داشت: همه تلاش و هدف ما این است که دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه دانشگاه‌های این استان کمترین مشکلات ممکن را داشته باشند.

وی به وجود تعامل میان مجموعه تحت مدیریتش و دانشگاه‌های این استان به‌ویژه دانشگاه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: امید است این وحدت و تعامل منجر به کاهش مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر و تامین همه امکانات مورد نیاز آنان شود.

*فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج نیز در این آیین شهدا و جامعه ایثارگری را سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم برای زنده‌نگه داشتن و تقویت این فرهنگ تلاش کنیم.

عطا‌ءالله افتخاری افزود: شهدا متعلق به همه اقشار و همه زمان‌ها هستند و این فرهنگ غنی در گذر زمان کهنه نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد از بهترین دانشجویان هستند.

افتخاری رسیدگی به امور تحصیلی و  سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ضروری خواند و تاکید کرد: این دانشجویان باید در همه زمینه‌ها الگوی دیگران باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول