اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

مشکلات واحدهای صنعتی رفع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: نداشتن سرمایه در گردش باعث شده که واحدهای صنعتی و کارخانه‌ها در فعالیت‌های خود دچار چالش‌های اساسی شوند.

مشکلات واحدهای صنعتی رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب روح‌الله بیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در میاندوآب اظهار داشت: تعدادی از کارخانه‌های راه‌اندازی شده در شهرک‌های صنعتی مناطق مختلف استان با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو هستند که باید برای رفع این کمبودها گام برداشته شود.

وی تصریح کرد:  این مشکلات می‌طلبد که نمایندگان مردم در مجلس با همکاری مسئولان برای رفع این معضل‌ها گام بردارند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با چند سرمایه‌گذار در تهران، تبریز و شهرهای بزرگ دیگر برای راه‌اندازی واحدهای کار و تولید در شهرستان‌های مناطق مختلف استان رایزنی شده که در صورت به نتیجه رسیدن آن، گام بلندی در راستای اشتغالزایی برداشته و برای جوانان منبع درآمد ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد یک کارخانه قند دیگر در میاندوآب، یک واحد کارخانه سیمان در شاهین‌دژ و یک واحد کارخانه سنگبری در تکاب تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: هم‌اکنون تعداد زیادی از جوانان با مشکل بیکاری و نبود فرصت اشتغال دست و پنجه نرم می‌کنند پس باید برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های مختلف گام برداشته شود.

بیگی با اظهار به اینکه در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های کشاورزی نهفته است، بیان داشت: ضمن اینکه برای بهره‌برداری این ظرفیت‌ها تلاش می‌شود باید برای رفع مشکلات و کمبودهای کشاورزان گام برداشته شود تا میزان بازدهی آنها افزایش قابل توجهی پیدا کند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ با بیان اینکه یک سند چشم‌انداز چهار ساله برای این حوزه انتخابیه تدوین شده است، اظهار داشت: برای محقق‌شدن یکایک این برنامه‌ها به طور مستمر با مشارکت شهروندان تلاش خواهد شد که امید است به همه موارد جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول