اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت می‌گیرد

اجرای طرح «کلینیک صنعت» در فارس

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در راستای حمایت حداکثری از صنایع و سرمایه‌گذاران، اجرای طرح کلینیک صنعت در این استان در حال انجام است.

اجرای طرح «کلینیک صنعت» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی صداقت‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح عارضه‌یابی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به واحدهای صنعتی این استان، تاکنون به 20 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه شده است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در اجرای طرح عارضه‌یابی و خدمات مشاوره‌ای یا کلینیک صنعت از استان‌های پیشتاز کشور است.

این مسئول با بیان اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود، در راستای حمایت حداکثری از صنایع و سرمایه‌گذاران، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری انجام داده است، گفت: اجرای طرح کلینیک صنعت نیز در این راستا در حال انجام است.

وی از نام‌نویسی 258 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان در طرح کلینیک صنعت خبر داد و تصریح کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت علمی، پژوهشی و فنی مهندسی موجود در این استان و استفاده از اساتید برجسته دانشگاهی و نیز شرکت‌ها و موسسات معتبر مشاوره‌ای و خدمات فنی و مهندسی، ضمن بازدید از واحدهای صنعتی و مشکلات آن‌ها در حوزه‌های توسعه بازار، تکنولوژی، فروش، صادرات و منابع انسانی عارضه‌یابی می‌شوند و به آن‌ها مشاوره نخستین به صورت رایگان برای بهبود شرایط ارائه می‌شود.

وی از همکاری شماری از اساتید دانشگاه و نیز کارشناسان خبره در قالب شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای در قالب اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های پنج تا هفت نفره طرح کلینیک صنعت با حضور در واحدهای صنعتی ضمن ارزیابی دقیق آن واحد، در زمینه‌های ارتقای فعالیت آن‌ها مشاوره ارائه می‌دهند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه مشکلات و نیازهای مشاوره‌ای مشترک در واحدهای صنعتی را از دیگر برنامه‌های طرح کلینیک صنعت اعلام کرد.

صداقت‌پور ادامه داد: تاکنون به بیش از 100 نفرساعت مشاوره در قالب این طرح به صنعتگران ارائه شده است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول