اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و تجارت کردستان:

حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم همدلی مسئولان است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم همدلی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در راستای تحقق شعار امسال است.

حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم همدلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروس شاه‌غیبی صبح امروز در نخستین جلسه توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان استان کردستان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: برای تحقق شعار امسال باید تمامی دستگاه‌های دخیل در امر تولید و تجارت نسبت به رشد و توسعه اقتصادی هماهنگ باشند و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته وی، کمیته توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان استان کردستان در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مرتبط با صادرات در برنامه پنجم توسعه با رویکرد و توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان از سوی مقام معظم رهبری و اهداف مندرج در سند چشم‌انداز 1404 در برنامه پنجم توسعه مبنی بر دستیابی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه اول علمی و فناوری در سطح منطقه تشکیل شد.

شاه‌غیبی افزود: به منظور ارزیابی مستمر وضعیت موجود عملکردها و مدیریت دستگاه‌های دولتی و بخش غیردولتی مرتبط، دستورات لازم کمیته توسعه صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان استان‌ها از سوی مقام عالی وزارت ابلاغ شده است.

به گفته وی، با توجه به ظرفیت‌های موجود در تولید، تلاش اعضاء در راستای تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این جلسه مقرر شد؛ رشد استان به اعضاء و سایر بخش‌های ذیربط اطلاع‌رسانی شود و شرکت‌های حوزه فناوری بالا برای عضویت در بانک اطلاعاتی دبیرخانه high – tech بر روی سایت سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس tpo.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول