اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسکن و اشتغال 2 دستاورد عظیم تکیه بر کار و سرمایه ایرانی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تولید مسکن و اشتغال مولد دو دستاورد عظیم تحقق شعار سال و هدف‌گذاری در مسیر کار و سرمایه ایرانی است.

مسکن و اشتغال 2 دستاورد عظیم تکیه بر کار و سرمایه ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه تبیین سیاست‌های راهبردی سال 91 در اردبیل با اشاره به اینکه سال 91 سال به ثمر نشستن مسکن مهر است، اظهار داشت: امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار است و دولتمردان در 14 ماه فرصت خدمتگزاری خود باید به گونه‌ای تلاش کنند تا با اولویت و تنظیم برنامه چهره فقر و نداری از مناطق شهری، روستایی و عشایری برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما بیش از 30 بار حضور مردم را در انتخابات شاهد بودیم و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم که ضرورت دارد بدون حاشیه‌سازی و توجه به حرکت‌های سیاسی، جناحی و حزبی به کار و فعالیت خود در جبهه سازندگی ادامه دهیم و امر نظارت بر انجام پروژه‌ها و توجه به کیفیت اجرا را هرگز فراموش نکنیم.

استاندار اردبیل در ادامه به گذشت 52 روز از آغاز سال جدید اشاره کرد و بیان داشت:‌ تا چشم بر هم زنیم 314 روز باقیمانده سال نیز سپری می‌شود و آنچه باقی می‌ماند خدمت و کار ماندگاری است که در اذهان می‌تواند شور و شعف و خاطره ایجاد کند.

صابری به محدودیت فصل کاری در استان و ضرورت سیاست‌گذاری درست در مسیر توسعه و عمران و آبادانی را خاطرنشان کرد و افزود: اولین توصیه و تاکید دولت کار و تلاش برای مردم وفادار به نظام است و امسال که مزین به نام تولید ملی است باید هم در تقویت نظام اقتصادی و تولیدی و هم سنگر اشتغال به گونه‌ای حرکت کنیم تا علاوه بر رفع نیازهای خود نیاز کشورهای همسایه را نیز تامین کنیم.

 

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام حرمت به آرمان پیر جماران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود مناسبت 14 و 15 خرداد ماه را گرامیداشت و تصریح کرد: 15 خرداد مبنا و پایه حرکت توفنده انقلاب اسلامی است که با مبارزات مردان دلاور این سرزمین در 22 بهمن به ثمر نشست و برای همیشه باید این یوم‌الله به عنوان مبدا حرکت انقلاب اسلامی گرامی داشته شود.

رئیس شورای اداری استان در ادامه عظمت روز 14 خرداد را نیز به عنوان روز حزن و اندوه ملت ایران در غم از دست دادن پیر و مراد انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) حرمت به آرمان پیر جماران است.

صابری گرامیداشت 14 خرداد را در حقیقت نشان دادن شور و علاقه ایرانیان به تداوم مرام و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: دستگاه‌های متولی باید در اعزام زائران حرم امام نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود از همت و تلاش دست‌اندرکاران مرحله اول و دوم انتخابات قدردانی کرد و اظهار داشت: پیروزی به دست آمده در انتخابات متعلق به رهبری نظام و مردم است و برای همیشه این حضور مورد الگو و تبعیت کشورهای آزادیخواه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول