اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس مطرح شد

اطلاع‌رسانی ادارات کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیشرفت‌های ارتباطی که وجود دارد، مردم اخبارها را از طریق مجازی رصد می‌کنند که متأسفانه وب‌سایت‌های ادارات استان ما بسیار ضعیف هستند.

اطلاع‌رسانی ادارات کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

سید محمود رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروزه بسیاری از امکانات اطلاع‌رسانی در دنیا فراهم شده و می‌‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین اطلاع‌رسانی‌ را انجام داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عصر ارتباطات و گسترش آن در اجتماع، ابراز داشت: خوشبختانه با پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بیشتر مردم رخدادهای پیش‌ آمده را به صورت مجازی پی می‌گیرند و استقبال از این موضوع رشد سریعی داشته است.

وی افزود: ابزار مهمی که روابط ‌عمومی‌ها در اختیار دارند همین سامانه‌های اطلاع‌رسانی خود دستگاه مربوطه است که می‌توانند روش اطلاع‌رسانی دقیق و سریعی باشند.

رادمنش عملکرد روابط‌ عمومی‌های ادارات و سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اطلاع‌رسانی از طریق سایت‌های خود را بسیار ضعیف دانست و عنوان کرد: به جز چند سازمان که پوشش خبری خوبی از طریق وب‌سایت‌های خود انجام می‌دهند، مابقی سازمان‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد در اطلاع‌رسانی مجازی بسیار عملکرد ضعیفی دارند.

این مشاور استاندار گفت: ما هر روز وب‌سایت‌های ادارات استان را رصد می‌کنیم ولی متأسفانه بیشتر آن‌ها حتی هفته و یا هر ماه یک‌بار نیز مطالب جدید را وارد سایت‌های سازمان مربوطه نمی‌کنند و این ضعف بزرگی در عصر ارتباطات و اطلاع‌رسانی است.

رادمنش یادآور شد: یکی از موارد انتخاب روابط‌ عمومی‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد امتیازبندی سایت‌های اطلاع‌رسانی آن‌ها بوده و برای این موضوع به صورت روزانه این وب‌سایت‌ها رصد خواهند شد.

وی از مسئولان و روابط ‌عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست که اطلاع‌رسانی و پوشش خبری وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی خود را قوی‌تر کرده و به روزرسانی آن را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول