اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت‌حیدریه:

200 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر تربت‌حیدریه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تربت‌حیدریه از آغاز عملیات احداث 200 واحد مسکونی در بافت فرسوده آزادسازی شده این شهر از سوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

200 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر تربت‌حیدریه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، مهدی ناصری اظهار کرد: 11 هکتار بافت فرسوده در محدوده مرکزی شهر تربت‌حیدریه وجود دارد که تاکنون شهرداری موفق به تملک 40 درصد از آن شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی احداث 500 واحد مسکونی در این محدوده نیز انجام شده که در روزهای آینده شاهد کلید خوردن احداث 200 واحد از این تعداد خواهیم بود.

ناصری با اشاره به تراکم بالای ساخت و سازها در بافت مرکزی شهر تربت‌حیدریه افزود: کم‌عرض بودن معابر این محدوده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم بافت مرکزی شهر ایجاد کرده  است.

شهردار تربت‌حیدریه گفت: امیدواریم با توجه به تلاش شهرداری برای ایمن‌سازی این محدوده از شهر و همکاری شهروندان، شاهد وقوع کاهش خسارات در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه احتمالی در بافت مرکزی شهر باشیم.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول