اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان خبر داد:

اصفهان میزبان رقابت‌های تنیس آزاد منطقه‌ای

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: در تاریخ پنجم خرداد‌ماه سال جاری این هیئت میزبانی رقابت‌های تنیس آزاد منطقه‌ای را برعهده می‌گیرد.

اصفهان میزبان رقابت‌های تنیس آزاد منطقه‌ای

فرشید زیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فدراسیون تنیس، کشور را از نظر رقابت‌های تنیس به 6 منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان تقسیم کرده است که در خرداد‌ماه سال جاری اصفهان میزبانی این رقابت‌ها را به مدت یک هفته برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه در رقابت‌‌های تنیس آزاد منطقه‌ای 32 نفر نخست رنکینگ تنیس ایران اجازه حضور و شرکت در این مسابقات را ندارند، تاکید کرد: هدف از تصمیم فدراسیون تنیس در این مورد امکان رشد و ورود سایر تنیسور‌های سطح پایین‌تر ایران به مقوله رنکینگ کشور و امکان رشد بهتر برای تنیس کشور است.

*تنیس اصفهان نیاز به حمایت‌ کننده قدرتمند دارد

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی هیئت تنیس استان اصفهان با بیان اینکه این هیئت به دنبال یک حمایت ‌کننده قدرتمند در تنیس استان است، تاکید کرد: حمایت باشگاه سیمین سپاهان از تنیس استان اصفهان هنوز قطعیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه بر خلاف سال‌های گذشته  و طبق دستور سازمان لیگ محدودیت اعزام بازیکنان تنیس به رقابت‌های لیگ تا حدودی برطرف شده است، اظهار داشت: در سال جدید به دنبال حمایت ‌کننده‌ای هستیم که بتواند تمام بازیکنان حرفه‌ای تنیس استان اصفهان را با توجه به هزینه‌های بالای چنین بازیکنانی قبول کند.

زیدی گفت: تنیس اصفهان بهترین بازیکنان تنیس کشور را در اختیار دارد و به طور حتم وجود این بازیکنان نیز بودجه‌های لازم را می‌طلبد.

وی گفت: در صورت حمایت باشگاه سیمین سپاهان از تنیس اصفهان، احتمال پرداخت بودجه کم‌تر نسبت به پیش‌بینی‌ها از طرف این باشگاه وجود دارد که در هر صورت این قضیه تا پیش از هفت خرداد‌ماه و قرعه‌کشی برای رقابت‌های لیگ کشوری باید به سرانجام برسد و مشخص شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول