اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنجم خرداد ماه

تنیس‌بازان قم در مسابقات جام پیشکسوتان کشور رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: تنیس‌بازان قم خرداد ماه در رقابت‌های تنیس قهرمانی جام پیشکسوتان کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند.

تنیس‌بازان قم در مسابقات جام پیشکسوتان کشور رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم از زمان بازگشت مجموعه ورزشی شهید حیدریان به بدنه ورزش استان قم، یکی از رشته‌هایی که توانست بار دیگر توان خود را باز یافته و برنامه‌های متنوعی را برای رشد و توسعه بیشتر در قم برنامه‌ریزی کند، تنیس است.

این رشته ورزشی با اینکه در قم امکانات چندان زیادی ندارد اما با در اختیار داشتن سه زمین اختصاصی تنیس در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از ظرفیت و توانمندی بالایی برای رشد و توسعه و تبدیل شدن به یک رشته مدال‌آور برای ورزش قم برخوردار است.

مسئولان هیئت تنیس استان قم نیز در حد توان خود تلاش کرده‌اند، بر اساس تقویم فدراسیون تنیس کشورمان، تیم‌ها و تنیس‌بازان قم در تمام رقابت‌های مهم کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به میدان بروند.

این در حالی است که تنیس قم در دو سال اخیر یکی از استان‌های موفق کشور بوده است و تنیس‌بازان قم عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور و همچنین عنوان سوم لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور را یدک می‌کشند.

بر این اساس قم در مسابقات لیگ دسته اول تنیس مردان و بانوان باشگاه‌های کشور دارای دو نماینده است و این مهم به تنیس قم فرصت می‌دهد تا با بازیکنان توانمند و مستعد بومی، توان خود را در یکی از بالاترین سطوح رقابت‌های کشوری تنیس محک بزند.

در رده‌های سنی پایه نیز تنیس قم در  دو سه سال اخیر توانسته است تنیس‌بازان مستعدی را به تنیس کشور معرفی کند و حتی در سال 89 تنیس قم در نیمه نهایی مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور دارای سه نماینده بود که این نشان از توانمندی تنیس قم است.

در این بین شرکت در رقابت‌های تنیس جام پیشکسوتان نیز از جمله برنامه‌هایی است که تنیس‌بازان قم قصد دارند در آن ظرفیت تنیس قم را به نمایش بگذارند، مسابقاتی که از روز پنجم خرداد ماه در رده‌های سنی مختلف در باشگاه تنیس استقلال تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون تنیس کشورمان از سوی سازمان لیگ تنیس کشور، شرایط لازم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها نیز اعلام شده است و بر این اساس رده سنی 40 تا 50 سال را متولدین 1342 تا 1351، رده سنی 50 تا 60 سال را متولدین 1331 تا 1341 و رده سنی 60 سال به بالا را نیز متولدین 1331 به پایین تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که زمان قرعه‌کشی و شروع مسابقات روز پنجم خرداد ماه در محل برگزاری مسابقات پیش‌بینی شده است و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی سال برای شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها نیز الزامی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول