اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 29 خرداد تا دوم تیر ماه

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی اواخر ماه جاری در اراک خبر داد.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک گشایش می‌یابد

علی‌جعفر محصولی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از 29 خرداد تا دوم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان و راحتی منزل و اداری، دکوراسیون آشپزخانه، اتاق خواب و دکوراسیون داخلی منازل به معرض دید گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی به منظور کاهش چرخه تولید و مصرف در دو سالن با 7 هزار مترمربع وسعت نمایشگاهی و با حضور واحد‌های صنفی و تولیدکننده مبلمان و دکوراسیون داخلی برپا می‌شود.

محصولی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه خودرو خبر داد و بیان داشت: نمایشگاه خودرو نیز از 12 تا 16 تیرماه با حضور شرکت‌های خودروساز و نماینده ایران خودرو در اراک برپا می‌شود.

وی گفت: شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به دلیل اینکه در استان‌های مختلف کشور مشتریان فراوانی دارند، عموما تمایلی به شرکت در نمایشگاه‌های خودرو ندارند، که ما امسال موفق شدیم با رایزنی زمینه حضور نماینده ایران خودرو در این نمایشگاه را فراهم کنیم که بدون شک حضور این شرکت موجب رونق‌بخشی به نمایشگاه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران همچنین از برپایی نمایشگاه کودک و نمایشگاه صنعت در تیر و مردادماه خبر داد.

محصولی با اشاره به برپایی نمایشگاه انسان، حیوان و طبیعت گفت: این نمایشگاه هفته گذشته به کار خود پایان داد و می‌توان گفت رکورددارترین نمایشگاه از نظر تعداد بازدیدکنندگان در استان بود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول