اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش شهرداران در همدان

نمایشگاه "خدمات شهری، فضای سبز و مبلمان شهری" گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه "خدمات شهری، فضای سبز و مبلمان شهری" در همدان گشایش یافت.

نمایشگاه "خدمات شهری، فضای سبز و مبلمان شهری" گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه همایش شهرداران در همدان، نمایشگاه "خدمات شهری، فضای سبز و مبلمان شهری" در همدان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در آیین بازگشایی این نمایشگاه اظهار کرد: در سال 91، 34 نمایشگاه در همدان تدارک دیده شده که در این میان نمایشگاه "خدمات شهری، فضای سبز و مبلمان شهری" نخستین نمایشگاه در سال جاری است.

محمدرضا بیاناتی افزود: از اینکه نخستین نمایشگاه خدمات شهری برای بهره‌گیری تولیدکنندگان در ابتدای سال 91 تشکیل شده، بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند در این نمایشگاه از دستاوردهای جدیدی که بخشی از تولیدکنندگان داخلی حضور دارند، بهره‌مند شوند چراکه محصولات جدیدی در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان تصریح کرد: در این نمایشگاه استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی، اصفهان، کرمانشاه و همدان حضور دارند و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 50 واحد در زمینه‌های مختلف در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، افزود: این واحدها در زمینه‌های میله‌های پرچم، نورپردازی شهری، ساعت‌های بزرگ شهری، وسایل ورزش جمعی پارک‌ها، انواع آلاچیق، ماشین‌های خط‌کشی جاده‌ای و ماشین‌های حمل زباله، نمک پاش، بیل برف‌روب کمپکتور، روشنایی معابر و تلویزیون شهری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بیاناتی یادآور شد: همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه خدمات شهری و فضای سبز در هفت نمایشگاه دیگر در‌ سایر استان‌ها، موجب شد که حضور استان‌ها در این نمایشگاه‌ها به نوعی تقسیم شود.

هفتمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و فضای سبز و دومین نمایشگاه مبلمان شهری از 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول