اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه مبل و منبت همدان

40 میلیون تومان مبل و منبت در یک هفته به فروش رسید

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از فروش 40 میلیونی مبل و منبت نمایشگاه تخصصی مبل و منبت در مدت یک هفته خبر داد.

40 میلیون تومان مبل و منبت در یک هفته به فروش رسید

بهجت عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به گذشت یک هفته از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبل و منبت در مجتمع صنایع‌دستی همدان اظهار کرد: باتوجه به اینکه نمایشگاه کنونی تخصصی است و محیط نمایشگاه بین‌المللی نیست تنها کسانی به نمایشگاه می‌آیند که قصد خرید دارند.

وی بیان داشت: در زمانی که نمایشگاه مبل و منبت در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شد، برخی برای بازدید تفننی به آنجا مراجعه می‌کردند اما در این نمایشگاه که مکان نیز کوچک است، تنها کسانی مراجعه می‌کنند که واقعا برای خرید آمده‌اند.

معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از فروش هشت سرویس مبلمان در مدت یک هفته‌ای نمایشگاه خبر داد و گفت: میزان فروش در مقایسه با نمایشگاه سال قبل که 40 میلیون تومان بود، فرقی نکرده، این در حالی است که میزان مراجعه کننده‌ها به آن میزان نبود و روزانه 30 تا 50 نفر بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی نمایشگاه تخصصی مبل و منبت اظهار داشت: حسن نمایشگاه در این است که صرفاً تولیدکنندگانی در آن قرار گرفتند که خود تولیدکننده هستند و دیگر اینکه همه روستایی بوده و از روستاهای شهرستان‌ها حضور یافتند که با مردم عادی کمتر برخورد داشتند و اینجا زمینه فروش برای آنها فراهم شد.

عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه موجب معرفی آثار و فروش کالای آنها می‌شود، افزود: کیفیت و نوع تولیدات و طراحی منبت مبلمان در استان همدان متنوع است به طوری که هر منطقه سبک متفاوتی را کار می‌کنند، که بسیار برای مردم جذاب است.

وی ابراز داشت: اشترمل، جیجان‌کوه، سیدشهاب و حاجی آباد سبک و روش‌های تولیدی متنوعی دارند و بنابراین به سلایق مردم می‌توانند، پاسخگو باشند.

معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه این کالاها به یک سوم قیمت فروش می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکننده بدون واسطه و مستقیم کالا را عرضه می‌کند، قیمت کالای این نمایشگاه نیز یک سوم گالری است.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه سود دوطرفه حاصل می‌کند، یکی به فروشنده و دیگری به مردم، چرا که کالایشان را خود انتخاب کرده و با یک سوم قیمت خرید می‌کنند.

عباسی در خصوص اطلاع‌رسانی کم این نمایشگاه گفت: در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان همدان، هشت بنر در میادین شهر نصب شده است و از طریق رسانه‌ها نیز اطلاع رسانی شده است.

نمایشگاه تخصصی مبل و منبت تا 24 اسفند ماه در مجتمع صنایع‌ دستی معاونت صنایع‌دستی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول