اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار تبریز انجام گرفت

بهره‌برداری از فاز نخست شهرک نمایشگاهی مبلمان الماس

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی بهره‌برداری از فاز اول شهرک نمایشگاهی مبلمان الماس در شهرک صنفی صنعتی مایان آغاز شد.

بهره‌برداری از فاز نخست شهرک نمایشگاهی مبلمان الماس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی بهره‌برداری از فاز اول شهرک نمایشگاهی مبلمان الماس در شهرک صنفی صنعتی مایان آغاز شد.

علیرضا نوین ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری با تأکید بر برنامه‌ریزی کلان شهرداری برای انتقال، تجمیع و استقرار مشاغل و ایجاد شهرک‌های تخصصی صنفی و صنعتی در شهرک مایان طی سال‌های گذشته خبر داد و افزود: احداث شهرک‌های نمایشگاهی مبلمان و خودرو با مشارکت بخش خصوصی گام نخست تحقق این برنامه‌ و هدف بود که با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و جدیت سرمایه‌گذار، عملیاتی و اجرا شد و امروز شاهد بهره‌برداری از فاز اول این شهرک به نام بازار رویا و نیز کلنگ‌زنی بازار مروارید هستیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشخصات شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو خاطرنشان کرد: این مجموعه در فضایی به وسعت 41 هکتار و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد و تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال برای آماده‌سازی و اجرای فاز نخست پروژه هزینه شده است.

وی در ادامه به مشخصات بازار مبل مروارید که امروز کلنگ‌زنی شد اشاره و تصریح کرد: این بازار نیز به عنوان بخش دیگری از پروژه بزرگ الماس تبریز در فضایی به وسعت 40 هزار مترمربع و 300 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

نوین در عین حال با تأکید بر این که تاکنون تنها 5 درصد از کل پروژه بزرگ بازار و شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو الماس تبریز اجرایی شده، ابراز امیدواری کرد با تسریع روند و مراحل اجرایی، این پروژه برابر برنامه زمانی به بهره‌برداری نهایی برسد.

وی در خاتمه از ادارات و سازمان‌های خدماتی استان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات خواست نسبت به تسریع روند مراحل ارایه خدمات و تأسیسات مورد نیاز این شهرک به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های رونق و تسریع راه‌اندازی شهرک اقدامات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول