اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون یاسوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با شب میلاد ثامن‌الحجج، چهارمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون یاسوج افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه و همزمان با فرا رسیدن سالروز هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت، چهارمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای جمعه یاسوج مرکز این استان و با حضور مسئولان عالی استانی افتتاح شد.
مدیر نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین آغاز به‌کار این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در 50 غرفه واحدهای تولیدی از استان‌های مرکزی، یزد، البرز، اصفهان، فارس و تعداد چهار واحد درون استانی به نمایندگی از واحدهای تولیدی کشوری طرف قرارداد در این نمایشگاه حضور دارند.
علی عالی‌پور عنوان کرد: این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون بوده که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که در هر چهار دوره گذشته شاهد استقبال خوب مردم استان از آن بوده‌ایم.
این مسئول برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به این‌که دهه کرامت و همچنین میلاد امام رضا (ع) را در پیش رو داریم و همچنین جشن پیوندهای زناشویی که در این ماه مبارک صورت می‌گیرد، انتظار استقبال گسترده‌ای از این نمایشگاه می‌رود.
وی با اشاره به این که قیمت‌ها در این نمایشگاه بسیار مناسب بوده و تفاوت قیمتی با یافت‌آباد محل تولید این لوازم ندارد، عنوان کرد: حداقل تفاوت قیمت این نمایشگاه نسبت به بازار 30 درصد و حداکثر تفاوت نیز 50 درصد است.
وی از برقرای این نمایشگاه به مدت 5 روز و تا روز چهارشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: به دلیل وضعیت خاص مصلای یاسوج و برگزاری نماز جمعه در این مکان، امکان افزایش تعداد روز برگزاری این نمایشگاه وجود نداشت.
عالی‌پور به امکان خرید از این نمایشگاه توسط بازدیدکنندگان اشاره کرد و افزود: به دلیل تخصصی بودن این نمایشگاه امکان خرید روزانه در آن وجود ندارد و تنها به صورت سفارشی خرید از آن امکان‌پذیر خواهد بود.
وی ادامه داد: مشتریان در هنگام سفارش کالای مورد نظر تنها 15 درصد مبلغ را به عنوان بیعانه می‌پردازند و مابقی مبلغ خرید کالا پس از تحویل دریافت می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول