اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد خبر داد:

حضور 120 تولیدکننده در نمایشگاه تخصصی مبلمان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد از حضور 120 شرکت تولیدکننده در دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و معماری داخلی استان یزد خبر داد.

حضور 120 تولیدکننده در نمایشگاه تخصصی مبلمان یزد
مصطفی بوستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دهمین نمایشگاه معماری داخلی و مبلمان و کابینت با رویکرد تخصصی، گام موثری در ارائه تولیدات فعالان این صنعت در فضایی متفاوت برای ارتباط با مخاطبان واقعی خود خود خواهد داشت.
وی افزود: وجود آخرین دستاوردهای صنعتی و تکنولوژی در این زمینه و ایجاد موقعیت اقتصادی مناسب برای تولیدکنندگان در دستور کار این دوره از برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران در یزد قرار گرفته و در نهایت توسعه صادرات غیرنفتی و حضور در بازارهای جهانی را پایه‌گذاری خواهد کرد.
بوستانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دامنه کلی محصولات و خدمات صنعت مبلمان و دکوراسیون و ماشین‌آلات صنایع چوب را در برخواهد گرفت، عنوان کرد: این نمایشگاه در مساحتی به متراژ 10هزار متر مربع و در یک سالن مجهز و یک سالن ویژه 3هزار متری برگزار می‌شود و شرکت‌‌کنندگان، آخرین توانمندی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی یادآور شد: 120 شرکت داخلی و 10 نماینده شرکت‌های خارجی از کشورهای ایتالیا، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور می‌یابند.
بوستانی افزود: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه مبلمان، تجهیزات و دکوراسیون، ماشین‌آلات، پوشش‌های تزئینی، روشنایی، کابینت و طراحی دکوراسیون است.
وی در مورد کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود گفت: کالاهای تولید داخل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر اینکه قابل رقابت با کالاهای خارجی هستند، امکان صادرات به کشورهای خارجی حتی کشورهای اروپایی را نیز دارند.
بوستانی تاکید کرد: پیام این نمایشگاه توسعه صنعت مبلمان و دکوراسیون ایران با هدف حضور در بازار جهانی به ویژه بازارهای خاورمیانه و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و خدمات پس از فروش، ایجاد بازار کار و اشتغال‌زایی و زمینه‌سازی برای معرفی نوآوری‌ها و خلاقیت‌های موجود است.
وی اظهار داشت: حضور شرکت‌کنندگان خارجی در این نمایشگاه امسال از رشد چشمگیری برخوردار بوده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 هزار نفر از دهمین نمایشگاه معماری داخلی و مبلمان و کابینت استان یزد بازدید کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول