اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون موسسه سید الشهدا قم:

شهدا بزرگ‌ترین سیلی را به گوش دشمنان اسلام زدند

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات موسسه سید الشهدا قم با اشاره به رسالت سنگین بازماندگان و یادگاران شهدای دفاع مقدس بیان داشت: شهدا بزرگ‌ترین سیلی را به گوش شیاطین، دشمنان اسلام و نظام زدند.

شهدا بزرگ‌ترین سیلی را به گوش دشمنان اسلام زدند

محسن علیجانزاده امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: پدران آسمانی عاشق‌ترین پدرانی بودند که پناهگاه و محافظ خانواده خود و این ملت در دنیا و آخرت شدند. پدرانی که اگر نبودند باید امروز مردان ما پوتین‌های آمریکایی را واکس می‌زدند و زنان ما به کنیزی می‌رفتند.

وی افزود: امروز بیداری و خودباوری مردم منطقه و دنیا مدیون حماسه این دلاورمردان و آزادیخواهانی است که نه تنها اسیر دنیا نشدند بلکه امیر دنیا شدند و پا به رکاب امام زمان (عج)هستند.

علیجانزاده با اشاره به رسالت سنگین بازماندگان و یادگاران شهدای دفاع مقدس بیان داشت: شهدا بزرگ‌ترین سیلی را به گوش شیاطین زدند و جانشین خدا شدند. امروز این شیطان زخم‌خورده، در کمین نشسته تا توسط خود یادگاران شهید به شهدا سیلی بزند.

* هرچه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم هوا غبارآلودتر و مسیر سخت‌تر می‌شود

 

معاون تحقیقات موسسه سید الشهدا قم تصریح کرد: دشمن امروز با تمام قوا ایستاده تا خانواده شهدا که بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند را در مقابل نظام و رهبری قرار دهد.

وی با اشاره به نیرنگ‌های پنهان دشمن افزود: امروز کار دشمن همچون کار معاویه است که به اسم خود بزغاله در اختیار بچه‌ها قرار می‌داد و زمانی که این بزغاله بزرگ می‌شد آن را می‌دزدید و می‌گفت علی (ع) آن را دزدیده است تا کودکان امروز را دشمن فردای علی (ع) کند.

علیجانزاده اذعان داشت: مواظب باشید که کوتاهی افرادی را که با کوتاهی در وظایف خود در این نظام و چه کسانی که آمدند تا با کوتاهی خود موجب بیزاری مردم از رهبر انقلاب شوند را به پای ولی فقیه خود ننویسید.

وی بیان داشت: رمز موفقیت و ستون محکم نظام ولی فقیه است. نکند گول دشمن را خورده و در مقابل علی زمان خود قد علم کنید و شرایط نابودی نظام را با دستان خود فراهم کنید.

معاون تحقیقات موسسه سید الشهدا قم افزود: هرچه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم هوا غبارآلودتر و مسیر سخت‌تر می‌شود در این راه کسانی موفق‌تر هستند که بیشتر مراقب اعمال خود باشند و هوشیارانه‌تر برخورد کنند.

علیجانزاده اذعان داشت: مقام رهبری امیدش به یادگاران شهداست، دشمن درصدد است تا ما را بدبین کند باید پای نظام بایستیم و در جایگاه خانواده شهید باتعهد، تخصص و اخلاق نیکو گره از مشکلات شیعیان علی (ع) برداریم تا در مسیر تحقق آرمان‌های امام کبیر و شهدا قرار گیریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول