اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس:

بیمارستان شهدای زیراب به توجه ویژه دولت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون خودگردانی بیمارستان‌های دولتی، گفت: بیمارستان شهدای زیراب به توجه ویژه دولت نیاز دارد.

بیمارستان شهدای زیراب به توجه ویژه دولت نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور صبح امروز از بیمارستان شهدای زیراب بازدید و از بیماران این واحد درمانی عیادت کرد.

نماینده منتخب مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات و موانع این بیمارستان نیز حضور یافت و با تاکید بر حل مشکلات این واحد درمانی، گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری مشکلات این واحد درمانی را با همکاری مسئولان بررسی و راهکارهای مناسب برای آن اندیشیده شود.

علیپور با بیان اینکه طرح خودگردانی بیمارستان‌ها در مراکز درمانی در حال اجرا است، افزود: باید تلاش کنیم تا با رایزنی‌های مختلف توجه ویژه دولت را برای این واحد درمانی جلب کنیم.

وی به گسترده بودن حوزه فعالیت بیمارستان شهدای زیراب اشاره کرد و گفت: حوزه گسترده فعالیت این بیمارستان به همراه ترافیک بالای مسافر و توریستی بودن شمال کشور باید مورد توجه برنامه‌ریزان برای حل مشکلات بیمارستان شهدای زیراب قرار گیرد.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب نیز در این جلسه با اشاره به استفاده بیش از 200 هزار نفر در سال گذشته از خدمات این بیمارستان، گفت: تلاش مدیریت این بیمارستان برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و ملی به منظور خدمات‌رسانی مناسب برای مراجعان است.

بهروز نوروزی اذعان داشت: استفاده از حمایت‌های دولتی به منظور حل موانع مربوط به خودگردانی بیمارستان با توجه به شرایط خاص شهرستان سوادکوه و پوشش بیش از 100 کیلومتری این بیمارستان مورد انتظار است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول