اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

9 روستای چایپاره گازکشی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره از گازکشی به 9 روستای چایپاره در آینده نزدیک خبر داد.

9 روستای چایپاره گازکشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی در آیین معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان که با حضور جمعی از مقامات در محل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: طرح گازکشی به 9 روستای بخش مرکزی این شهرستان به زودی آغاز می‌شود به طوری که اجرای این طرح تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: با اتمام این طرح‌ها بیش از شش هزار نفر از روستاییان به نعمت گاز دست می‌یابند.

فرماندار چایپاره افزود: همچنین عملیات اجرای آسفالت محور گورش که به علت تخلفات پیمانکار طرح از زمستان سال گذشته ناتمام مانده بود تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و با آسفالت این محور بیش از 17 روستای این محور با 500 خانوار از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه به دلیل انعکاس اخبار شهرستان گفت: ادارات باید برای انعکاس درست و سریع اخبار شهرستان با رسانه‌های جمعی همکاری داشته باشند و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گوش اقشار مختلف جامعه برسانند.

وی ادامه داد: باید مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف به طور جدی پیگیری شود و برای حل مشکلات و چالش‌های پیش روی آنها بیش از پیش تلاش شود و با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش شود تا آرمان‌های معمار کبیر انقلاب به معنای واقعی کلمه در همه مناطق کشور تحقق یابد.

هاشمی در این جلسه به محرومیت تیم فوتبال این شهرستان از حضور در صحنه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: کمبودهای زیادی از حیث دسترسی به سالن ورزشی و امکانات ورزشی وجود دارد و هیئت‌های ورزشی با مشکلات مالی جدی رو‌به‌رو هستند که باید جهت رفع این مشکلات اهتمام شود.

وی ضمن اظهار به اینکه سالن این شهرستان پاسخگوی ورزشکاران نیست، بیان داشت: یکی از شهرستان‌های استان قادر به تأمین زمین مورد نیاز برای احداث سالن نیست که اگر مسئولان این شهرستان مشکل را حل نکنند این سالن به دلیل برگشت اعتبارات در چایپاره احداث خواهد شد.

وی گفت: سرانه سالن‌های ورزشی در این شهرستان 89 سانتی‌متر است که اگر این سالن دو هزار نفری هم ساخته شود سرانه به یک مترمربع خواهد رسید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول