اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای کامل عملیات گازرسانی

55 درصد روستاهای مشگین‌شهر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: با انجام دقیق عملیات گازرسانی در موعد مقرر در این شهرستان 55 درصد روستاها به چرخه مصرف گاز طبیعی وارد می‌شوند.

55 درصد روستاهای مشگین‌شهر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمد‌اوغلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره گاز مشگین‌شهر اظهار داشت: اولویت‌های شهرستان مشگین‌شهر برای گازرسانی معین شده و در نظر داریم با آغاز عملیات اجرایی در بخش‌های مختلفی از شهرستان زمینه را برای بهره‌مندی همه اقشار مختلف مشگین‌شهر از گاز را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در این جهاد گازرسانی مسئولان نیز ما را یاری‌ کنند، افزود: دولت برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای بهره‌مندی روستاهای محروم از منابع اعلام کرده و بر همین اساس ما نیز مصمم به اجرای برنامه‌های گازرسانی در تمام روستاهای مشگین‌شهر هستیم.

این مسئول یادآور شد: 28 روستای شهرستان و شهرهای مشگین‌شهر، رضی، لاهرود و فخرآباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار مشگین‌شهر یادآور شد: عملیات گاز رسانی به 29 روستای شهرستان نیز آغاز شده و با افتتاح پروژه گازرسانی در این روستاها درصد بهره‌مندی جمعیت روستایی از گاز شهری از 31 درصد به 55درصد افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همکاری شرکت گاز با جایگاه داران، تعطیلی جایگاه شماره یک شهرداری و نعمانی را ناشی از نقص فنی ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل نیز در این جلسه ابراز داشت: جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی این استان بیش از 70 میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.

ذبیح‌الله عبداللهی افزود: هم اکنون غیر از جایگاه شهر نمین تمام جایگاه‌های استان اردبیل به این شرکت بدهی دارند. به طوری که شهرستان مشگین‌شهر نیز با 13 میلیارد ریال و بیله‌سوار مغان با 8 میلیارد رتبه‌های اول و دوم بدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز به دلیل رعایت رفاه حال شهروندان تا حد امکان از قطعی جریان گاز جایگاه‌های بدهکار جلوگیری می‌کند خواستار پرداخت بدهی آنها شد.

این مسئول اولویت‌های اساسی شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف را یادآور شد و افزود: توجه به سردسیر بودن و محرومیت و پایین بودن رفاه اجتماعی در بخش‌ها و شهرها ایجاب می‌کند تا برنامه‌های گازرسانی را در این مناطق اجرایی کنیم.

عبداللهی بیان داشت: هم اکنون مراحل طراحی و گازرسانی به 110 روستای استان اردبیل در حال انجام است و به‌زودی پیمانکاران آن نیز مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین مرادپور به عنوان رئیس جدید اداره گاز مشگین‌شهر معرفی و از خدمات شهرام آذر رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول