اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

مدارس پیش ساخته ابتکاری ارزنده در توسعه فضاهای آموزشی است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس پیش ساخته ابتکاری ارزنده در توسعه فضاهای آموزشی است.

مدارس پیش ساخته ابتکاری ارزنده در توسعه فضاهای آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی فرهادی صبح امروز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با استفاده از مدارس پیش ساخته در مناطق روستایی در صورت کاهش جمعیت و تعطیل شدن دائم مدرسه امکان جابه‌جایی برای روستای دیگر وجود دارد و از این جمعیت صرف‌جویی خواهد شد.

فرهادی گفت: با توجه به اجرای نظام 3-3-6 و اضافه شدن پایه ششم ابتدایی، ساماندهی نیروی انسانی و ساماندهی فضاهای آموزشی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت آموزش و پرورش است.

وی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان بر اجرایی کردن این نظام، تمامی تلاش دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت رضایتمندی معظم‌له است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در سال تحصیلی جاری 80 مدرسه پیش ساخته از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهیه می‌شود.

پرویز طاهری به ضرورت توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته استان به لحاظ توسعه رشته‌های فنی رشد قابل ملاحظه بالای پنج درصدی داشته است.

وی گفت: برای اجرای نظام 3-3-6 ساماندهی فضاها و نیروی انسانی در این استان در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول