اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود فرهنگ‌های مختلف

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گچساران با دیگر شهرها متفاوت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: با توجه به تنوع قومیت‌ها و وجود فرهنگ‌های مختلف در گچساران، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی در این شهرستان با دیگر شهرها متفاوت است.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گچساران با دیگر شهرها متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ولی‌الله دلاویز امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران با اشاره به لزوم توجه مسئولان به جایگاه حقوقی شورای اسلامی اظهار کرد: شورای شهر دوگنبدان به عنوان نماینده و منتخب مردم پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است.

وی اخلاق را پایه و اساس فرهنگ دانست و افزود: اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و این خروجی باید نهادینه شود.

دلاویز اجرای مصوبات را نشان‌دهنده اخلاق اداری و کاری مسئولان دانست و بر لزوم توجه به مصوبات در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم تأکید کرد.

* گچساران از نظر تنوع فرهنگی شهری متمایز از دیگر شهرهای همجوار است

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به لزوم تدبیر و ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گچساران، این شهرستان را متمایز از دیگر شهرها عنوان کرد.

دلاویز ابراز داشت: نوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی در گچساران باید با دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای همجوار متفاوت باشد.

وی تأکید کرد: گچساران به عنوان شهری نیمه‌صنعتی دارای فرهنگ‌های مختلف از افراد و قومیت‌های مختلف بوده به همین دلیل انجام کار فرهنگی به صورت یکسان مانند دیگر شهرهای همجوار برای همه افراد این شهرستان مؤثر به نظر نمی‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه در برخورد با بدحجابی در گچساران باید از راه‌های مختلف از جمله آموزش و در برخی موارد از تذکر استفاده کرد، یادآور شد: برخورد یکسان و مشابه در برخورد با آسیب‌ها با طبقات و قومیت‌های مختلف در گچساران امکان‌پذیر نیست.

دلاویز گفت: با توجه به تنوع فرهنگی و قومیت‌های مختلف در گچساران در برخی مواقع در رفع یک آسیب یا معضل، بهره‌گیری و اجرای چند روش مختلف مؤثر است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری فرهنگی در جامعه در راستای جلوگیری از هزینه‌های هنگفت و جبران‌ناپذیر بعدی لازم و ضروری است.

دلاویز مدیریت فعالیت‌های فرهنگی را یکی از وظایف مدیران شهری دانست و ابراز داشت: این مدیریت شامل توسعه فرهنگ دینی، گسترش فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ملی و توسعه دانش فرهنگ شهروندی است.

وی بر حفظ حقوق شهروندی در اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی لحاظ کردن نظرات و دیدگاه‌های مردم ضرورت دارد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول