اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی تالش خبر داد

برداشت 1500 تن گیلاس در تالش

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی تالش از برداشت یک‌هزار و 500 تن محصول گیلاس در این شهرستان خبر داد.

برداشت 1500 تن گیلاس در تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، جابر تجارتی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از باغ‌های گیلاس این شهرستان با بیان اینکه نخستین برداشت محصول گیلاس از باغ‌های تالش آغاز شده است، اظهار کرد: 815 بهره‌بردار تالشی کار برداشت گیلاس از 375 هکتار باغ‌های این شهرستان را آغاز کرده‌اند.

وی، با اشاره به محصول‌دهی گیلاس در باغ‌های تالش افزود: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار و 500 تن گیلاس با ارزش اقتصادی 60 میلیارد ریال از باغ‌های تالش برداشت شود.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی تالش در این شهرستان انواع رقم‌های محصول گیلاس تک دانه مشهد، شبستر و ارقام محلی تولید می‌شود.

وی، در ادامه به پرداخت تسهیلات بانکی برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی تالش اشاره کرد و یادآور شد: برای بهره‌مندی متقاضیان ماشین‌آلات کشاورزی از تسهیلات کم‌بهره، تعداد 437 نفر به بانک کشاورزی معرفی شدند.

تجارتی، افراد معرفی شده را در سه گروه ماشین‌آلات بانک نشای برنج، ماشین نشا و تیلر کشاورزی عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی این ماشین‌آلات حدود 29 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در قالب کار گروه بخش کشاورزی و توسعه اشتغال و ایجاد پایداری شغلی در بخش کشاورزی شناسایی و برای بهره‌مندی از تسهیلات به بانک معرفی شدند.

به گفته این مسئول، کار گروه بخش کشاورزی تالش اواخر سال 90 تشکیل شد و شناسایی افراد بدون زمین و جویای کار از مهم‌ترین وظیفه این کار گروه است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول