اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌بینی مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه

1000 تن صیفی‌جات در کهگیلویه برداشت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه سطح زیر کشت صیفی‌جات در کهگیلویه 50 هکتار است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری زراعی بیش از یک هزار تن صیفی‌جات در شهرستان کهگیلویه برداشت شود.

1000 تن صیفی‌جات در کهگیلویه برداشت می‌شود

سید عمران تقوی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با گذشت زمان و رشد سریع جمعیت و افزایش سرانه مصرف در جهان در کنار ثابت بودن اراضی کشاورزی سبب شده که امروزه بیشترین تلاش‌ها در جهت بهره‌وری بیشتر در تولیدات گیاهی باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ترویج تولید گلخانه‌ای نقش مهمی در افزایش تولیدات و بهره‌وری بهتر به ویژه در مناطق کم آب دارد.

تقوی با بیان این‌که بهره‌وری از خاک و آب از اولویت‌های مهم بخش کشاورزی است، گفت: نیاز به افزایش زیر کشت تولیدات گلخانه‌ای بیش از همیشه احساس می‌شود.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در این راستا به منظور بالا بردن آگاهی کشاورزان، کشت اصولی و افزایش تولید، اقدام به ارائه آموزش و خدمات فنی به کشاورزان کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه سطح زیر کشت صیفی‌جات در کهگیلویه 50 هکتار می‌باشد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری زراعی بیش از یک هزار تن صیفی‌جات در شهرستان کهگیلویه برداشت شود.

تقوی زمان برداشت صیفی‌جات در کهگیلویه را اواخر خردادماه اعلام کرد و گفت: با پیش‌بینی به عمل آمده بیش از 700 تن محصول مازاد بر مصرف در بخش صیفی‌جات برداشت خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول