اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام در تهران؛

کاروان دوچرخه‌سواری از حرم تا حرم به گلستان رسید

خبرگزاری فارس: کاروان 51 نفره‌ای متشکل از ورزشکاران جانباز، معلول و آزاده مشهدی برای شرکت در مراسم ارتحال امام در مرقد مطهر امام خمینی (ره) وارد گلستان شدند.

کاروان دوچرخه‌سواری از حرم تا حرم به گلستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این کاروان که از اعضاء باشگاه فرهنگی ورزشی ایثارگران خراسان‌رضوی تشکیل شده در تاریخ پنجم خرداد ماه جاری حرکت خود را از جوار حرم حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در مشهد آغاز کرده‌اند و بعد از گذشت سه روز دیشب را در جنگل گلستان گذراندند و امروز صبح در میان بدرقه مسئولان و مردم گالیکش وارد این شهر شدند.

این کاروان که متشکل از 51 ورزشکار است ظهر امروز را در شهرستان آزادشهر مهمان اداره ورزش و جوانان این شهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خواهند بود و با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در پارک شهر با قرائت فاتحه یاد و خاطره همزمان شهید خود را گرامی خواهند داشت.

اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی ایثارگران خراسان‌رضوی در ادامه حرکت خود امشب را مهمان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در گرگان خواهند بود و بعد از حضور در شهرستان‌های بندرترکمن و کردکوی وارد استان مازندران می‌شوند.

شرکت در نماز جمعه شهرهای مسیر، اهدای هشت جایزه به نمازگزاران آن شهر به نیت امام هشتم (ع)، بازدید و دلجویی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و ورزشکاران از جمله برنامه‌های این کاروان در مسیر حرکت به سمت تهران است.

این گروه دوچرخه‌سواری در روز 14 خردادماه نیز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران در مراسم ویژه ارتحال امام شرکت می‌کنند و سپس با حضور در شهر قم یاد و خاطره شهدای پانزدهم خرداد ماه این شهر را گرامی داشته و به زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران می‌روند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول