اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

جمع‌آوری آرای مردم بهبهان توسط 129 شعبه

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از استقرار 129 شعبه و صندوق اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس نهم همچون دور نخست در این منطقه خبر داد.

جمع‌آوری آرای مردم بهبهان توسط 129 شعبه

فرهاد باذلی‎محبوب امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و شایسته دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: در بهبهان مانند دور نخست انتخابات، 129 شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 82 شعبه ثابت و 47 شعبه به صورت سیار آرای مردم را جمع‎آوری خواهند کرد.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه حوزه انتخابیه بهبهان، سه حوزه فرعی شامل آغاجاری، زیدون و تشان نیز دارد، تصریح کرد: در شهر آغاجاری 12 شعبه، در زیدون 16 شعبه و در تشان نیز 16 شعبه اخذ رأی آرای مردم این مناطق را دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بالغ بر 2 هزار نیرو شامل اعضای هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی، نماینده فرماندار و نیروهای انتظامی و ستادی کار اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بهبهان را انجام خواهند داد.

باذلی‎محبوب خاطر نشان کرد: طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، بیش از 128 هزار نفر در شهرستان بهبهان واجد شرایط بوده و می‎توانند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشته و رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی همچنین با اشاره به مشارکت بی‌نظیر مردم بهبهان در دور اول انتخابات، عنوان کرد: پیش‌بینی ما از حضور 72 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی بود اما در روز 12 اسفندماه، مردم این خطه شهیدپرور و ولایت‌مدار مشارکتی 74.2 درصدی داشته و همگان را شگفت‌زده کردند.

فرماندار بهبهان در پایان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه بهبهان یک نماینده در صحن مجلس شورای اسلامی خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: مردم ولایتمدار بهبهان امروز با حضور حداکثری در پای صندوق‎های اخذ رأی و انتخابی اصلح، کار نیمه تمام خود در دور نخست انتخابات را تکمیل، بار دیگر حماسه‎ای عظیم خلق کرده و دشمنان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول