اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال مردم ساوجبلاغ

کاروان پیاده عزاداران از گیلان به البرز رسیدند

خبرگزاری فارس: یک کاروان متشکل از زائران حرم مطهر که با پای پیاده از استان گیلان به قصد شرکت در مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی (ره) در حرکت هستند، ظهر امروز با استقلال مردم ساوجبلاغ وارد استان البرز شدند.

کاروان پیاده عزاداران از گیلان به البرز رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاروان عزادار فوق این هفته از استان گیلان حرکت خود را با پای پیاده به سمت حرم مطهر امام آغاز کرده و صبح امروز با استقبال مسئولان ارشد ساوجبلاغ و خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان وارد استان البرز شدند.

در این کاروان، ده‌ها نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران،‌ روحانیون، طلاب و دانشجویان گیلانی و بالاخره تعدادی از آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی حضور دارند.

کاروان 600 نفره گیلانی امشب میهمان مردم متدین ساوجبلاغ هستند

در همین رابطه فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس اظهار داشت: این کاروان متشکل از 600 نفر از عاشقان ولایت در استان گیلان است و امشب را میهمان مردم ولایی و متدین ساوجبلاغ خواهند بود.

احسان‌الله حاجی‌پور افزود: اقدام این عزیزان که با پای پیاده و برای تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب راهی حرم مطهر امام خمینی (ره) هستند، بسیار ارزشمند و نمادین است.

وی افزود: مردم ساوجبلاغ برای پذیرایی از آنها تمام تلاش خود را به کار خواهند بست و امکانات لازم در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای اسکان این کاروان بزرگ چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ گفت: ما افتخار خود می‌دانیم که پذیرای عاشقان ولایت و زائران امام خمینی (ره) باشیم، لذا امکانات لازم برای پذیرایی شایسته از این کاروان را فراهم کرده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ ادامه داد: در حال حاضر اعضای کاروان فوق در یکی از اقامتگاه‌های پیش‌بینی شده شهرستان اسکان داده شده و صبح فردا نیز حرکت خود را به سمت حرم مطهر ادامه خواهند داد.

یاد امام (ره) هیچگاه فراموش نخواهد شد

حاجی‌پور با اشاره به استقبال مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از این کاروان اظهار داشت:‌ مردم ما عاشق امام (ره) بوده و هستند و هیچ زمانی یاد آن عزیز فرزانه را فراموش نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز پیروی ما از ولایت و تلاش برای برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نشان دهنده ایستادگی و پایبندی ملت ایران در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

حاجی‌پور در پایان اظهار داشت: به همین دلیل در میان کاروان‌های عزاداری که به سمت حرم مطهر در حرکت هستند، تعداد زیادی جوان و نوجوانی حضور داشته که دوران پربرکت زندگی امام خمینی (ره) را درک نکردند، اما همین افراد با یاد و مکتب حسینی امام (ره) رشد یافته و تربیت شده‌اند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول