به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرواز 5215 شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 9 صبح به مقصد مشهد پرواز کند به دلیل نقص فنی صورت نگرفت و با وجود صدور کارت پرواز، مسافران 4.5 ساعت در فرودگاه تبریز سرگردان ماندند.
مدیرکل فرودگاههای آذربایجانشرقی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: دلیل تاخیر پیش آمده صرفاً نقص فنی بوده و هیچگونه تاخیر فرودگاهی در آن دخیل نبوده است.
علی رستمی افزود: پرواز شماره 5215 که قرار بود امروز صبح ساعت 9 فرودگاه تبریز را به مقصد مشهد ترک کند با بیش از 4 ساعت تاخیر ساعت یک و نیم بعداز ظهر به طرف مقصد حرکت کرد.
وی اظهار داشت: پاسخگویی در این زمینه نیز مربوط به شرکت هواپیمایی مربوطه است و اظهار نظر در مورد آن در حیطه وظایف فرودگاه نیست.
هواپیما تبریز - مشهد بالاخره بعد از 4.5 ساعت تاخیر بالاخره حدود ساعت 13.30 فرودگاه تبریز را به مقصد مشهد ترک کرد.
انتهای پیام/ح30/ف4004