اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا در گفت‌و‌گو با فارس:

فروش شرکت هواپیمایی آتا تکذیب شد

خبرگزاری فارس: فروش شرکت هواپیمایی آتا توسط مدیر عامل این مجموعه تکذیب شد.

فروش شرکت هواپیمایی آتا تکذیب شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با تکذیب فروش شرکت هواپیمایی آتا گفت: شرکت هواپیمایی آتا به هیچ عنوان به شخص حقیقی یا حقوقی واگذار نشده است.

حمید حاجی‌زاده‌منصور افزود: اصلاً موضوعی با مضمون فروش یا واگذاری شرکت هواپیمایی آتا توسط مسئولان این مجموعه مطرح نبوده و نیست.

وی با یادآوری تلاش‌هایی که برای راه‌اندازی شرکت هواپیمایی آتا صورت گرفته گفت: آتا همچون کودکی برای ما محسوب می‌شود که به فکر رشد و بالندگی آن هستیم و هیچ وقت نیز راضی به فروش کودک خود نخواهیم بود.

حاجی‌زاده‌منصور اضافه کرد:  مهم‌تر اینکه با توجه به عرقی که به آذربایجان و تبریز داریم به هیچ عنوان اقدام به فروش آتا نخواهیم کرد.

محمد رستمی مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی و روابط عمومی این مجموعه با تکذیب صریح  فروش شرکت هواپیمایی آتا اعلام کردند: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی آتا حجم قابل توجهی از نقل و انتقال بخش هوایی کشور را برعهده دارد و در نتیجه ارتباط تنگاتنگی را نیز با خود شرکت فرودگاه‌های کشور دارد هرگونه نقل و انتقال آن مطمئناً منعکس می‌شود که تاکنون این چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است.

شرکت هواپیمایی آتا یکی از شرکت‌های فعال بخش خصوصی کشور در حمل و نقل هوایی است که با تصویب هیئت دولت در تاریخ 27 آذر 1387هجری شمسی به‌عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول