اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه فرهنگ استاندارد

استاندارد به یک مطالبه ملی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: نخریدن کالاهای فاقد استاندارد و بدون کیفیت، بهترین تبلیغ برای استاندارد و هشدار به تولید کنندگان کالاهای فاقد نشان استاندارد است و استاندارد باید به عنوان یک مطالبه ملی مطرح شود.

استاندارد به یک مطالبه ملی تبدیل شود

اصغر صالح‌‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه صورت پذیرفته، که این اقدامات به عنوان کارهای ابتکاری این اداره‌کل محسوب می‌شود.

وی در ارتباط با اقدام‌های انجام شده در این زمینه تصریح کرد: اجباری کردن دوره آموزش آشنایی با استاندارد برای تمام کارکنان سطح استان، ترویج استاندارد در مدارس از طریق برگزاری تئاتر با مضمون استاندارد، اعزام کارشناسان اداره‌کل به مدارس و توزیع اقلام تبلیغاتی و ترویجی در مدارس از جمله اقدام‌های انجام شده در زمینه توسعه فرهنگ استاندارد است.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان در ادامه افزود: در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته در اقدامی جدید، علاوه‌ بر اعزام بازرسان سازمان به سطح مراکز عرضه با لباس فرم متحدالشکل و خودروهای مشخص و در قالب گشت نوروزی استاندارد، امسال نیز نمایش استاندارد در مراکز پرتردد و مسافرخیز شهرستان اصفهان طراحی شد که از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل استاندارد برای ایجاد فرهنگ استاندارد بوده است.

وی با اشاره به وظیفه اصحاب رسانه تاکید کرد: باید در این زمینه تلاش مضاعفی از سوی همه اقشار مختلف جامعه به ویژه، اصحاب محترم رسانه صورت گرفته و استاندارد به عنوان یک مطالبه ملی درآید.   

صالح‌زاده در پایان در مورد بهترین تبلیغ برای استاندارد اظهار داشت: اگر مردم کالاهای فاقد نشان استاندارد و بدون کیفیت را از مراکز عرضه خریداری نکنند، بهترین تبلیغ برای استاندارد و کیفیت و هشداری به تولید کنندگان کالاهای فاقد استاندارد است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول