اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره استاندارد همدان:

کارشناسان استاندارد اتحادیه انجمن صنفی ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان گفت: کارشناسان استاندارد یک اتحادیه انجمن صنفی ایجاد کنند تا از این طریق به نتایج بهتری در جامعه در رابطه با استاندارد برسند.

کارشناسان استاندارد اتحادیه انجمن صنفی ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد تیموری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در همدان، اظهار داشت: استاندارد و ضرورت و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست چرا که بسیاری از نیاز‌های متنوع بشر در استاندارد نهفته شده است.

وی ادامه داد: حضور استاندارد در هر کاری موجب ارتقای میزان کارایی محصولات و استقبال از تولیدات در جامعه می‌شود.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان در ادامه سخنانش تصریح کرد: با فراخوانی که برای کارشناسی استاندارد اعلام کردیم 300 نفر متقاضی این امر بودند که از این تعداد 26 نفر آنها به کارشناسی استاندارد معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از آن جایی که عدم شناخت ضرورت استاندارد بیشترین خلأ را به این بخش وارد کرده است، باید با استفاده از کارشناسان مجرب به صورت کیفی‌تر وارد عرصه کار شویم.

تیموری بیان داشت: اگر در هر کاری یک کارشناس استاندارد نظارت داشته باشد و با ابزار استاندارد ورود پیدا کند می‌تواند تأمین‌کننده نیازها و خواسته‌های پیش رو باشد.

وی اذعان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در مبحث نظردهی از کارشناسان استاندارد استفاده کنند و بر اساس جنس و نوع کار با کارشناسان قرارداد فعالیت ببندند.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم کارشناسان استاندارد یک اتحادیه انجمن صنفی ایجاد کنند تا از این طریق به نتایج بهتری در جامعه در رابطه با استاندارد برسند.

وی تأکید کرد: در آینده نزدیک بحث استاندارد جزو مهم‌ترین بحث‌ها خواهد بود چرا که تغییرات در سازمان استاندارد نشان از اهمیت ویژه این کار دارد که باید کارهای خوبی انجام دهیم.

تیموری در پایان سخنانش گفت: ارزش هر کارشناس استاندارد به میزان تعهد و تخصص او برمی‌گردد چرا که در آینده کار کارشناسی است که در تمام زمینه‌ها کاربرد دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول