اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

مقام معظم رهبری در مسیر امام (ره) حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: مسیر حرکت مقام معظم رهبری همان مسیر امام خمینی (ره) است.

مقام معظم رهبری در مسیر امام (ره) حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کهنوج با بیان اینکه چکار کنیم تا عاقبت به‌خیر شویم، اظهار داشت: باید کارهایی را انجام دهیم که رضای خداوند در آن است و تقوا را در زندگی خود پیشه کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های کسب روزی حلال رعایت تقوا است و خداوند گناهان کسانی را که زندگی خود تقوا پیشه کرده‌اند را می‌بخشد و آنها را عاقبت بخیر می‌کند.

افشارمنش با تبریک میلاد امام جواد (ع) به بیان حدیثی از این امام بزرگوار پرداخت و تصریح کرد: هرکس در زندگی و امور عجله نکند، با دیگران مشورت کند و همیشه به خداوند توکل داشته باشد، همواره سربلند است.

وی با اشاره به 14 خرداد سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: باید سیره امام راحل را به جوانان و به ویژه نسل سوم انقلاب بشناسانیم.

امام جمعه کهنوج بیان داشت: اخلاص، تکلیف‌محوری، یقین به راه خود، دعا، صبر، پشتکار و .... از جمله عوامل موفقیت امام خمینی (ره) بود.

وی احیای اسلام ناب محمدی و پیاده کردن شیوه و دین اسلام و اصل ولایت فقیه، مبارزه با استکبار و پافشاری بر اهداف خود را از جمله شاخص‌های مهم امام راحل دانست و عنوان کرد: مسیر حرکت مقام معظم رهبری همان مسیر امام خمینی (ره) است.

افشارمنش با اشاره به آغاز به کار دور نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس همیشه نقطه امید مردم بوده و نمایندگان نباید از همکاری با دولت در کارهای اجرایی و همچنین دیوان محاسبات غافل شوند.

وی افزود: انتظاری که از اعضای مجلس شورای اسلامی می‌رود تصویب‌ طرح‌هایی در راستای رفع موانع تولید ملی است.

به گزارش فارس، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه کهنوج با مراسم تودیع و معارفه امام جمعه کهنوج همراه بود که این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محمدقاسمی‌زاده رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی فرماندار کرمان، ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول