اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

راهبری‌های امام (ره) امروز در سطح جهان در حال نمایان شدن ا‌ست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راهبری‌های امام (ره) امروز در سطح جهان در حال نمایان شدن ا‌ست.

راهبری‌های امام (ره) امروز در سطح جهان در حال نمایان شدن ا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام در فرمانداری ایلام اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه مراسم‌های سالگرد ارتحال امام و دهه مبارک فجر کوتاهی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید ساز و کار مالی قانونی برای این مناسبت‌ها از سوی مسئولان امر در استان پیشنهاد داده شود و این پیشنهاد به عنوان قانونی تدوین و در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: اگر هم در این ارتباط تاکنون قانونی وضع نشده وظیفه ماست که این درخواست را ارائه داده تا قانون مالی در این رابطه وضع شود.

شریفی‌راد تصریح کرد: باید در دولت، مجلس و یا هر ارگانی که در این رابطه مسئولیت دارد، تلاش شود تا قوانین و مقررات مالی آن را وضع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: درست است که بنا بر این بوده که این مراسمات مردمی برپا شود اما این نوع مراسمات نیاز به حمایت دولت دارد.

وی ادامه داد: به نظر بنده برای مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل تنها نباید به تکریم حضرت امام بسنده شود بلکه باید تجدید عهد دوباره‌ای با آرمان‌های امام راحل در این نوع مراسمات انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: باید در این همایش بزرگ به جهانیان اعلام کنیم که ما هنوز در صحنه بوده و ارزش این کار بسیار بیشتر از صدها طرح و پروژه دفاعی است.

شریفی‌راد تصریح کرد: بنابراین باید همه در این راستا تلاش کنند و در اجرای این مناسبت مهم کم گذاشته نشود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول