اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش تولید ملی از سوی بسیج اصناف در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اصناف استان زنجان از برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش تولید ملی از سوی بسیج اصناف در زنجان

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حضور اصناف و بازاریان در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تولید ملی یادآور شد: بازاریان و اصناف در این زمینه نقش تاثیرگذاری داشته و ضروری است برای تحقق شعار سال از ظرفیت‌های این قشر به نحو مطلوبی استفاده شود.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه این همایش با حضور اتحادیه‌های تولیدی، کفش‌فروشان و کفش‌دوزان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج اصناف استان زنجان پذیرای 25 هزار مسافر شمال‌غرب کشور است.

قربانی با بیان اینکه این برنامه با همکاری مجمع امور صنفی استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ این برنامه 13 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از اعزام 200 نفر از بازاریان و اصناف زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: همه ساله و همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بازاریان و اصناف به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان از شرکت اصناف و بازاریان زنجان در دسته عزاداری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: این مراسم صبح روز 14 خرداد در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در 14 و 15 خرداد ماه سال جاری تصریح کرد: یک ایستگاه صلواتی نیز در مسیر حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان تا امامزداه سید ابراهیم (ع) در 14 خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول