اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهای خوش وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران کرمان:

احداث فیلمخانه در پایتخت / ساخت 8 تالار بزرگ در نقاط مختلف کشور

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هشت تالار بزرگ در شهرهای کشور از جمله کرمان، قم، یزد، ارومیه، ساری و یاسوج در حال ساخت است، گفت: پروژه فیلمخانه از جمله طرح‌های مهر ماندگار است که در تهران احداث می‌شود.

احداث فیلمخانه در پایتخت / ساخت 8 تالار بزرگ در نقاط مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تالار مرکزی شهر کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه از زمان آغاز تا چند ماه اخیر روند کندی داشته، اما در ماه‌های اخیر سرعت گرفته است.

وی بیان داشت: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پروژه‌های فرهنگی مهر ماندگار است که تا پایان سال جاری و یا حداکثر تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی با اشاره به طرح‌های فرهنگی بزرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور گفت: هشت تالار بزرگ در شهرهای کشور از جمله کرمان، قم، یزد، ارومیه، ساری و یاسوج در حال احداث است.

وی همچنین ساخت دانشگاه علوم قرآنی در اصفهان را از جمله طرح‌های مهر ماندگار فرهنگی کشور عنوان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه یک فیلمخانه برای نگهداری فیلم‌های قدیمی در تهران راه‌اندازی می‌شود، افزود: این طرح نیز یکی از پروژه‌های فرهنگی مهر ماندگار در کشور است.

حسینی از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های فرهنگی مهر ماندگار در کشور خبر داد و ابراز داشت: این طرح‌ها در سال جاری و یا تا پایان دولت دهم آماده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول