اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا پایان یافت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین گفت: دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای نخستین بار در قزوین برگزار می‌شود، ظهر امروز پایان یافت.

دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ظهر امروز دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این استان با حضور معاون اداره ورزش و جوانان قزوین به پایان رسید.

جعفر پوروزیری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این دوره 35 نفر از سراسر استان قزوین شرکت کردند و طی دو روز آموزش‌های لازم در مجموعه ورزشی رجایی‌شهر قزوین به آنها ارائه شد.

وی بیان کرد: در دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا همه شرکت‌کنندگان موفق شدند این دوره را با نمره قبولی طی کنند و مدرک ناظران کنفدراسیون آسیا را بگیرند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین اضافه کرد: امیرحسین کریم‌پور رئیس آسیاویژن ایران تدریس دوره ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را در قزوین بر عهده داشت.

وی هدف دوره‌های ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را استانداردسازی مسابقات عنوان کرد و افزود: ناظران در این دوره‌ها با قوانین استاندارد برای برگزاری یک بازی فوتبال آشنا می‌شوند.

پوروزیری ادامه داد: به عنوان مثال ناظران در هر مسابقه‌ فوتبال باید همه امکانات ورزشگاه را ارزیابی کنند و لباس و وسائل بازیکنان را زیر نظر داشته باشند تا از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

وی تأکید کرد: وظیفه ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی‌های فوتبال، برقراری نظم عمومی مسابقات فوتبال است تا به عنوان نماینده ‌AFC تمام مسائل بازی را گزارش دهند.

این مقام ورزشی خاطر نشان کرد: هیئت فوتبال استان قزوین نیز برای اجرای قوانین در تمام بازی‌های فوتبال، نه تنها در مرکز قزوین بلکه در بخش‌های استان قزوین نیز ناظران نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعزام می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول