اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز

ستارگان نیم قرن فوتبال تبریز معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مشارکت هفته‌نامه تبریز روز 14 تیرماه و در سالروز ولادت منجی عالم بشریت ستاره‌های فوتبال تبریز معرفی می‌شود.

ستارگان نیم قرن فوتبال تبریز معرفی می‌شوند

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در این رابطه گفت: تیم نیم قرن فوتبال تبریز توسط کارشناسان فوتبال تبریز انتخاب شده و طی مراسمی در روز 14 تیر معرفی خواهد شد.

شهرام دبیری ادامه داد: این انتخاب توسط هفته‌نامه تبریز و با نظرخواهی از 100 بازیکن، مربی، داور، سرپرست و مدیر باشگاه که اهل تبریز بوده و خود سابقه بازی و فعالیت در بالاترین سطح فوتبال ایران را دارند صورت گرفته است.

وی انتخاب بهترین بازیکن، مربی، سرپرست، مدیر باشگاه و داور نیم قرن فوتبال تبریز را در این نظرخواهی یادآور شد و تصریح کرد: بازه زمانی این انتخاب از سال 1340 تا 1390 است.

دبیری این اقدام ابتکاری را برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال تبریز و همچنین افرادی که برای فوتبال این دیار متحمل زحمات فراوانی شده‌اند ذکر کرد و افزود: باشگاه ماشین‌سازی تبریز فعالیت خود را تنها در بعد ورزشی خلاصه نکرده و در بخش فرهنگی نیز شاهد فعالیت‌های متنوعی از سوی این باشگاه هستیم.

وی خواستار رسیدگی سریع‌تر به شکایت تیم ماشین‌سازی در لیگ دسته یک شد و افزود: در اینکه تیم تربیت‌ یزد در بازی مقابل ماشین‌سازی تخلف کرد هیچ شکی نیست و ما امیدواریم فدراسیون فوتبال بر اساس مستندات موجود نسبت به تجدید بازی پلی‌آف رای لازم را صادر کند.

دبیری خاطرنشان کرد: با این وجود باشگاه ماشین‌سازی همچنان در بخش فرهنگی و ورزشی فعال بوده و تا پایان سال شاهد برگزاری سه مراسم دیگر از سوی این باشگاه خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز به برگزاری نخستین آیین انتخاب ورزشکاران برتر سال که در مرداد 90 برگزار شد اشاره کرد و افزود: دومین دوره این آیین نیز همانند سال گذشته با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مشارکت هفته‌نامه تبریز برگزار خواهد شد و ورزشکاران برتر سال 90 آذربایجان‌شرقی با انتخاب کارشناسان ورزش انتخاب و معرفی خواهند شد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول