اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا:

امام عزت و کرامت را به مسلمانان بازگرداند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: هنر بزرگ امام راحل زنده کردن نام اسلام و بازگرداندن عزت و کرامت به مسلمانان بود.

امام عزت و کرامت را به مسلمانان بازگرداند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد و رحلت جان‌سور امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: نهضت اسلامی ملت ایران به رهبریت حضرت امام‌خمینی(ره) ابهت و شوکت استکبار جهانی و دنیای کفر را شکست.

وی تصریح کرد: نام آن مرد بزرگ و الهی به‌عنوان پرچمدار اسلام و قرآن در قرن ما درخشید و قیام اسلامی و عاشورایی آن امام یادآور نهضت‌های انبیاء و اولیای الهی شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا افزود: امام راحل مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است و 14 خرداد روز حزن و اندوه یاران روح‌الله است روزی که برای همیشه یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است.

وی گفت: 15 خرداد سرآغاز سرافرازی و سربلندی ملت ایران به‌واسطه ایمان، توکل بر خدا و ولایتمداری به زعامت حضرت امام‌خمینی(ره) در تاریخ این سرزمین پرافتخار است.

رضوانی تاکید کرد: هنر بزرگ امام راحل در جهان زنده  کردن نام اسلام و بازگرداندن عزت و کرامت به مسلمانان عالم و اثبات این ادعا بود که عزت اسلامی و پیروزی مسلمانان تنها با بازگشت به دین و ارزش‌های اسلامی قابل تحقق است هنر دیگر این مرد بزرگ الهی است.

مسئول بسیج سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) ودیعه خداوند بزرگ و ولایت‌ فقیه یادگار آن امام فقید امت است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین سفارش‌های حضرت امام‌خمینی‌(ره) وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است که برای همیشه بهترین راهکار برای راهگشایی مشکلات در جامعه اسلامی است.

 مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا  اظهار کرد: امروز با گذشت 23 سال از عروج ملکوتی آن بزرگوار ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان استوار و سرافراز در برابر استکبار جهانی و زورگویان عالم ایستاده و مظهر اقتدار ملی و عزت اسلامی در جهان است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول