اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

حضور 70 استاد دانشگاه در کمیته‌های فرهنگی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 70 نفر از استادان دانشگاه‌های کرمان در شوراها و کمیته‌های فرهنگی این استان شرکت می‌کنند.

حضور 70 استاد دانشگاه در کمیته‌های فرهنگی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در هفدهمین دوره انتخاب کتاب سال و سیزدهمین دوره انتخاب پژوهش برتر اظهار داشت: این برنامه برای تجلیل از مؤلفان پژوهشگران و فرهیختگان حوزه فرهنگ و هنر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان جزو پنج استان دارای شورای نشر و صادرکننده مجوز کتاب است، ابراز داشت: با وجود اندیشمندان در این حوزه در کرمان تاکنون هیچ ایراد و اشکالی به کتاب‌های دارای مجوز در این استان وارد نشده است.

سعیدی با اشاره به فعالیت شورای پژوهشی در استان کرمان عنوان کرد: اطلاع‌رسانی توسط این شورا از طریق نشریه صورت می‌گیرد و تاکنون 28 شماره از نشریه مذکور منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد فرهنگی و تعالی فرهنگ عمومی و تعمیم فرهنگ دینی در این فصلنامه مدنظر قرار گرفته است.

سعیدی افزود: کتاب‌های برتر سال استان کرمان در 16 محور با نهایت دقت انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه 85 اثر به دبیرخانه سیزدهمین دوره انتخاب پژوهش برتر استان کرمان ارسال شده است، گفت: پژوهش‌های برتر در شش محور انتخاب شده‌اند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه تعامل مطلوبی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌های استان کرمان برقرار است، گفت: 70 نفر از استادان دانشگاه‌های کرمان در شوراها و کمیته‌های فرهنگی این استان شرکت می‌کنند.

سعیدی ابراز داشت: در سال گذشته دو همایش شورای فرهنگ عمومی برای بسترسازی مناسب در زمینه تعمیق باورهای دینی و فرهنگی در استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول