اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبادل نظر پیرامون انتخابات صورت می‌گیرد

برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان قم

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم از برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان قم به منظور تبادل نظر پیرامون انتخابات در 13 بهمن خبر داد.

برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان قم
احمدرضا شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان قم اظهار کرد: این نشست به منظور تبادل نظر درباره انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها 13 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و مسئولان در این نشست به تبادل تجربه‌ می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی پرشور و با نشاط برای شرکت حداکثری در انتخابات و پیروی از قانون در فضای انتخابات از دیگر اهداف این نشست بوده و این نکته تبیین می‌شود که انتخابات فصل الخطاب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم ادامه داد: شیوه‌های شرکت حداکثری در انتخابات از دیگر مطالب مطرح شده در این نشست بوده تا پاسخگوی نیازهای نسل جوان باشیم.

وی مسئولان دانشگاه‌ قم، دانشگاه حضرت معصومه، دانشگاه صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، پردیس قم دانشگاه تهران، دانشگاه باقرالعلوم، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه مفید را از جمله مدعوین این نشست ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: نماینده موسسات آموزش عالی، مسئول بسیج اساتید، مسئول بسیج دانشجویی استان، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، مجتمع علوم دین، دانشکده علوم و معارف قرآنی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، موسسه آموزش عالی پویش، موسسه آموزش عالی تعالی، موسسه آموزش عالی شهاب دانش و موسسه آموزش عالی معصومیه از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست هستند.

شاهرخی به برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: مسئولان مراکز آموزشی در این نشست پیرامون گسترش معارف قرآنی و کرسی‌های آزاداندیشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست‌ها گفت: نشست‌ شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی بر اساس نیازهای موجود در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول