اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اقتصاد و دارایی:

اجرای طرح‌های توسعه‌ای ذوب‌آهن ورودش به بورس را تسهیل می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه بورس، بیمه و بانکداری گفت: اجرای سریع‌تر طرح‌های توسعه‌ای ذوب‌آهن ورود به بورس را تسهیل می‌کند.

اجرای طرح‌های توسعه‌ای ذوب‌آهن ورودش به بورس را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، سیدشمس‌الدین حسینی پس از افتتاح ششمین نمایشگاه بورس، بیمه و بانکداری با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: در سال گذشته مسیر حضور ذوب‌آهن اصفهان در بازار سرمایه هموار شد و دولت علاقه‌مند است که این روند هر چه سریع‌تر دنبال شود .

وی با اشاره به جایگاه و نقش ویژه ذوب‌آهن در رشد و توسعه صنعتی کشور تصریح کرد: ذوب‌آهن اصفهان از شرکت‌های باسابقه در صنعت ایران به طور عام و در فولاد و آهن به طور خاص است که به یقین با ورودی این شرکت در فرابورس و بازار سرمایه، مزیت‌های قابل توجهی نصیب دو طرف می‌شود .

وزیر اقتصاد و دارایی استحکام و شفافیت مالی را از جمله مزیت‌های حضور ذوب‌آهن در بازار سرمایه دانست و گفت: ارتباط بازار سرمایه و ذوب‌آهن یک رابطه دوجانبه است و حضور این شرکت در فرابورس سبب رونق بازار سرمایه شده است .

وی افزود: بازار سرمایه نیز سبب شده که ذوب‌آهن بتواند توانمندی‌های خود را بهتر معرفی کند و سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب کند .

حسینی اظهار داشت: طرح‌های توسعه این شرکت هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسد تا روند خصوصی شدن با سرعت بیش‌تری دنبال شود .

به گزارش فارس، در این بازدید مجتبی فریدونی مدیر سرمایه‌گذاری و امور سهام ذوب‌آهن اصفهان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید و روند پیشرفت طرح‌های توسعه این شرکت، خواستار تسریع عرضه بلوکی و روند خصوصی شدن ذوب‌آهن اصفهان شد و وزیر اقتصاد و دارایی نیز در این زمینه قول مساعد داد .

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول