اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار چناریان

فرمانده انتظامی بم معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور سردار چناریان فرمانده انتظامی جدید بم معرفی شد.

فرمانده انتظامی بم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از بم، سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی بم بر ضرورت همکاری همه‌جانبه با نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: همکاری همه نهادها و ارگان‌ها برای ایجاد امنیت اجتماعی بسیار ضروری است.

وی ‌از اختصاص اعتبار برای تجهیز و تقویت پاسگاه‌ها و کلانتری‌های بم خبر داد و گفت: به زودی روند تجهیز و تقویت پاسگاه‌ها و کلانتری‌های بم آغاز می‌شود.

چناریان با اشاره به اینکه مردم شهرستان بم به دلایل جغرافیایی و قرار داشتن در مسیر جاده ترانزیت همواره از نا‌امنی رنج برده‌اند، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم آلام مردم در آن زمینه را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: در همین زمینه یک پاسگاه انتظامی‌ و یک ایستگاه راهنمایی و رانندگی در بم اضافه شده و پاسگاه دهبکری و یک کلانتری بم هم ارتقا یافته است.

به گزارش فارس در این آیین هادی ثمره‌افشار به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان بم معرفی و از خدمات ‌عباس ابراهیمی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول