اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان اظهار داشت: حضور مردم برای ساخت بسترهای لازم حکومت الله در جامعه یکی از ضروریات است که می‌طلبد مردم با حضور خود در تمامی صحنه‌ها زمینه پیاده‌سازی حکومت الله را تحقق بخشند.

حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی تمام و کمال است و به همین دلیل است که کشورهای اسلامی از این انقلاب الگوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: امام(ره) مؤسس این انقلاب و رهبر معظم انقلاب استمراربخش آن است که مردم باید با پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان این انقلاب را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در طول 24 سال گذشته با تدبیر و رهبری حسین‌گونه خود موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده و از ارزش‌های این انقلاب به خوبی پاسداری کردند.

سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به کانون بیداری اسلامی تبدیل شده است ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی از نقش ایران در جنبش‌های اسلامی منطقه و حرکت‌های ضد استکباری جهان نگران و وحشت‌زده شده‌اند و به دنبال توطئه‌های جدید علیه این حرکت‌های عدالتخواهی هستند. 

وی با اشاره به انقلاب‌های توحیدی بیان داشت: چهار مرحله بسترسازی، پیروزی و استقرار و استکمال از مهم‌ترین مراحل وقوع انقلاب‌های توحیدی هستند که که اگر با این فرمول انقلاب‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم متوجه علت به سرانجام نرسیدن انقلاب‌ها می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رهبری الهی و شریعت الهی را دو اصل مهم برای ایجاد جامعه توحیدی و انقلاب دانست و ادامه داد: نقش مردم تولید ولایت نیست.

سعیدی تاکید کرد: اگر امروز ایران کانون بیداری اسلامی است به خاطر رهبری امام خامنه‌ای و حمایت تمام و کمال مردم در مرحله استکمال است و رمز پیروزی پیوند حاکمیت رهبری دوم با رهبری اول است.

با اشاره به اینکه سپاه پاسداران امروز و مانند همیشه در آمادگی کامل از هر نظر به سر می‌برد و دشمنان نیز از این آمادگی اطلاع دارند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد ذبیحی به عنوان مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد و از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام رضا نوراللهی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول