اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس:

فعالیت‌‌های موسسه فرهنگی قدس در ابعاد مختلف گسترش پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس با بیان اینکه روزنامه قدس از فردا با صفحه‌آرایی جدید عرضه می‌شود، گفت: فعالیت‌‌های موسسه فرهنگی قدس، در ابعاد فرهنگی و اجتماعی گسترش پیدا می‌‌کند.

فعالیت‌‌های موسسه فرهنگی قدس در ابعاد مختلف گسترش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمزه واقعی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید موسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: آستان ‌قدس رضوی، کانون الهام‌بخشی و مرکز تولید معنا در ایران و جهان اسلام است.

مدیرعامل روزنامه قدس ادامه داد: روزنامه قدس تلاش می‌کند تا فعالیت‌های خود را متناسب با شأن و جایگاهی که به آن منتسب است، یعنی آستان‌ قدس رضوی و آستانه مبارکه امام رضا(ع)، به ‌خوبی انجام دهد.

واقعی گفت: برای این منظور، ساختار موسسه را بازمهندسی کردیم و تلاش کردیم تا ساختار جدید کاملاً در خدمت محتوای مدنظرمان باشد.

وی تاکید کرد: روزنامه قدس باید در نقد صحیح و متهورانه، به ‌صورت صادقانه عمل کند و هم‌چنین باید به اندیشه‌های امام راحل و هم‌چنین منویات مقام معظم رهبری پایبند باشد.

مدیرعامل موسسه قدس اظهار داشت: روزنامه قدس تلاش می‌کند تا در عینیت زندگی مردم حضور داشته باشد و بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی آنها را حل کند.

واقعی گفت: در شرایط بسیار حساس امروز جامعه، که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در اولویت برنامه‌های دشمن قرار گرفته، وظیفه رسانه‌ها بسیار خطیرتر از گذشته است.

وی تاکید کرد: فعالیت‌‌های موسسه فرهنگی قدس، در ابعاد فرهنگی و اجتماعی گسترش پیدا خواهد کرد و از سوی دیگر، روزنامه قدس از فردا با شمایل جدیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌‌گیرد.

واقعی ادامه داد: باشگاه خبرنگاران، باشگاه خوانندگان، خط قرمز، قدس سلامت و اندیشکده دین و رسانه از جمله فعالیت‌ها و صفحات جدید روزنامه قدس است. 

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول