اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 208

روزنامه‎نگاران گلستان حماسه ملت را به صورت ویژه انعکاس می‎دهند

خبرگزاری فارس: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گلستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روزنامه‎نگاران گلستان حماسه ملت را به صورت ویژه انعکاس می‎دهند.

روزنامه‎نگاران گلستان حماسه ملت را به صورت ویژه انعکاس می‎دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در این بیانیه آمده است: حضور گسترده مردم در انتخابات نقطه اوج نمایش اراده، قدرت و صلابت ملت ایران برای تعیین سرنوشت کشور است.

این تاکید می‎کند: مشارکت عمومی مردم در روز حماسی و ملی 12 اسفند همچون همیشه بیانگر تجدید پیمان دوباره‌ ملت بزرگ ایران با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است.

این بیانیه ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری خود در پای صندوق‎های رأی می‌افزاید: مشارکت در امر سرنوشت‌ساز انتخابات به معنای اهمیت دادن به آینده خود و فرزندان‌مان است و حضور گسترده و انتخاب آگاهانه باعث آبادانی، رشد و توسعه میهن عزیز و اسلامی‌مان خواهد شد.

این بیانیه ضمن تاکید بر بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها و تهدیدات اخیر کشورهای غربی برای کمرنگ جلوه‌ دادن نقش مردم ایران در تعیین سرنوشت کشور و حکومت خود اعلام کرده است: فتنه‌انگیزی‌ و تحریم‌های اقتصادی و صنعتی و... نه تنها باعث یأس و دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب نشده، بلکه سبب انسجام و استواری عزم و اراده بیشتر آنان شده است.

این بیانیه از تمام اقشار ملت ایران به ویژه روزنامه‎نگاران، خبرنگاران و اهالی و اصحاب رسانه استان گلستان می‌خواهد تا با توجه به جایگاه حساس و حرفه‌ای خود بار دیگر اهمیت نقش حیاتی رسانه، قلم و اهالی فرهنگ را در راستای انتخاب افراد متعهد و اصلح، به نمایش بگذارد و به رشد و تعالی همه‌جانبه جامعه یاری رساند.

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای انجمن روزنامه‌نگاران استان گلستان ضمن حضور در پای صندوق‎های رأی، بر اساس رسالت خطیر خود حماسه بزرگ ملت ایران و خصوصاً حضور پرشکوه مردم استان را به صورت ‍ont id="1757_2" style="background: #ffd700"> انعکاس خواهند داد.

fy"> انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول