اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه «خبر جنوب» خبر داد

انتشار بی‌وقفه روزنامه «خبر جنوب» در تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه «خبر جنوب» گفت: این روزنامه به عنوان تنها روزنامه کشور در تمام ایام تعطیلات نوروز امسال چاپ می‌شود.

انتشار بی‌وقفه روزنامه «خبر جنوب» در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین واحدی‌پور بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این روزنامه در تمام ۱۴ روز تعطیلات نوروز منتشر و در شهرها و مراکز مهم کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که این روزنامه با درک این حساسیت مانند سال‌های قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز از روز 29 اسفند 90 تا ۱۴ فروردین 91 به عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه می‌دهد.

مدیر مسئول روزنامه خبر جنوب تصریح کرد: در روزهای جمعه و ۱۳ فروردین ماه نیز این روزنامه وظیفه خطیر خود را انجام و با توزیع سراسری، مردم به ویژه میهمانان نوروزی همچنین ایرانیان مقیم کشورهای خلیج فارس را در جریان آخرین رویدادها و گزارش‌های روز قرار می‌دهد.

واحدی‌پور خاطر نشان کرد: روزنامه خبر جنوب با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی ایرانی و لزوم آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع‌رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز بر صفحات نشریات خود اصرار می‌ورزد و در انجام رسالت خطیر مطبوعاتی بر انتشار روزنامه در ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروزی تأکید دارد.

به گزارش فارس، به جز این روزنامه و معدودی از خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری فارس در سطح این استان که در ایام تعطیلات نوروزی به انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی ادامه می‌دهند، مابقی نشریات در فارس تا 13 فروردین ماه 91 تعطیل هستند.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول